Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Climbing up the walls to reach you. The stars look bright from here. But every stumble creates a fallen star. Crushed leaves and fallen stars. Accompanied with venus and mars. Can occupy a mind like mine. As venus falls and mars arise.

Jeg har fått dette diktet. Men må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner poenget helt. Er det noen som har lyst å tolke litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt poenget jeg heller, men vil tippe at personen er forelsket i deg. ;)

Skrevet
Climbing up the walls to reach you. The stars look bright from here. But every stumble creates a fallen star. Crushed leaves and fallen stars. Accompanied with venus and mars. Can occupy a mind like mine. As venus falls and mars arise.

Jeg har fått dette diktet. Men må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner poenget helt. Er det noen som har lyst å tolke litt?

Jeg tolker det slik:

Han forsøker hele tiden å nå fram til henne, alt ser så bra ut når han når litt inn til hennes verden eller ståsted. Men på veien fram til henne snubler han og går på trynet noen ganger og det gjør vondt i ham. Hvis "venus" er henne og "mars" er ham, tolker jeg det dithen at han ikke gidder å la det være vondt for lenge så hele jakten ender da med at han vinner og du blir knust.

I mine øyne ikke et vinn-vinn-spill, akkurat.

-jente, 33-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...