AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Er sykemeldt og videresendte sykemeldingen fra nav til leder i går. I dag står det i MinGat i påminnelser at jeg ikke har levert dokumentasjon. Kan ikke skjønne hva jeg skal ha gjort feil? Eller tar det tid før det dukker opp? Hjelp, er ny i dette. 😬 Anonymkode: 8fee6...fad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Sjekk på dine sider på NAV.no at den står i status levert/sendt. Kanskje har du glemt å fylle ut noe slik at den ikke gikk gjennom til arbeidsgiver? Anonymkode: 905c0...1b1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sjekk på dine sider på NAV.no at den står i status levert/sendt. Kanskje har du glemt å fylle ut noe slik at den ikke gikk gjennom til arbeidsgiver? Anonymkode: 905c0...1b1 Det står at den er sendt til leder. Anonymkode: 8fee6...fad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Sikkert forsinket. Vil tro det er masse forsinkelser. Sykefraværet og sykemeldinger har skutt i været pga covid Anonymkode: cb08b...b9b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Jeg er leder, og om jeg får en sykemelding på en ansatt (digital via NAV) er det jeg som må registrere denne på den ansatte i GAT. Det går ikke automatisk. Jeg gjør det når jeg har tid, noen ganger kan det gå noen dager. Anonymkode: b9ad6...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert forsinket. Vil tro det er masse forsinkelser. Sykefraværet og sykemeldinger har skutt i været pga covid Anonymkode: cb08b...b9b Ok. Jeg trodde kanskje at leder kunne se den med en gang den var sendt, men hva vet jeg. Får kanksje vente en dag og se OL det er endring da. Anonymkode: 8fee6...fad
Paulinetta Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Leder spør deg nok om noe mangler, senk skuldrene og bli frisk 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er leder, og om jeg får en sykemelding på en ansatt (digital via NAV) er det jeg som må registrere denne på den ansatte i GAT. Det går ikke automatisk. Jeg gjør det når jeg har tid, noen ganger kan det gå noen dager. Anonymkode: b9ad6...8e4 Ok, det gir mening, siden jeg bare kan legge inn egenmelding selv og ikke sykemelding. Da venter jeg bare og ser, og regner med det ordnes snart. Og at jeg har gjort alt riktig selv. Anonymkode: 8fee6...fad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Paulinetta skrev (Akkurat nå): Leder spør deg nok om noe mangler, senk skuldrene og bli frisk 🙂 Takk. 😊 Nå skal jeg senke skuldrene. Anonymkode: 8fee6...fad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Som flere her skriver - leder vil nok spørre deg om det er noe hen mangler fra deg. Har jobbet i Oslo kommune og Gat synces ikke automatisk med sykemeldinger. De går til et annet HR system som leder da må igjen legge inn i Gat. Det kan godt være tilfellet i den virksomheten du jobber i og. Anonymkode: 04f37...799 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå