Gå til innhold

Familien min skjønner ikke at jeg er mer koronasyk enn de

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og alle i familien min er koronasyke.

Mamma og pappa, storesøster og begge storebrødrene mine.

Jeg er den eneste som fremdeles bor hjemme, men de andre var innom i helgen og ble smittet av mamma.

Greia er at jeg har bare to doser og de andre har tre doser, og jeg har blitt kjempedårlig og har ligget til sengs i mange dager med sinnsyke muskelsmerter i kroppen, smerter i ansiktet/pannen, øynene, tennene og fryser og svetter selv om jeg ikke har feber. Har ikke dusjet siden lørdag og dårlig matlyst, mens de andre er mer litt influensa/forkjølelse syk og sier at jeg er hypokonder siden jeg ligger og ikke hjelper til med husarbeid.

De lager både middag og har forelesninger digitalt selv om de er smittet, og pappa har vært ute og måket snø og brøytet i dag til tross for korona.

Jeg orker så mye annet enn å bare ligge i sengen min og se på film, mens mamma som også har hodepine og muskelsmerter vasker kjøkkengulvet og lager kjøttsuppe i dag.

Har så dårlig samvittighet føler meg som en drama queen🙈

Anonymkode: e9264...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars! Det er klart at noen blir dårligere enn andre. Sånn er det jo med influensa osv også. 
Og enda mer klart at du med bare to doser blir dårligere. 
god bedring 💜

Anonymkode: 00cca...06a

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Herlighet, er faktisk en del som blir ganske syke selv om de har 3 doser og altså. Har to bekjente som måtte til sykehus for oksygen behandling, begge er unge, trente og normalvektige som fikk tredje dose i slutten av desember. Voksne folk må jo ha forståelse for at noen blir mer syke enn andre. 

Så slapp av og ta livet med ro så tenker du mer på deg og det å blir frisk og så overser du tullete kommentarer om at du er hypokonder for det sier mer om de enn deg.🥰

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stakkars! Det er klart at noen blir dårligere enn andre. Sånn er det jo med influensa osv også. 
god bedring 💜

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

god bedring 💜

Takk🧡 Mamma sier at man blir sykere dess eldre man er, og at jeg burde ikke merket så mye til koronaen...

Ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk🧡 Mamma sier at man blir sykere dess eldre man er, og at jeg burde ikke merket så mye til koronaen...

Ts

Her har det vært de yngste som har vært dårligst, så vil ikke si at det stemmer helt. 

Vi rakk ikke å komme meg hjem fra juleferie før koronaen kom i huset. Var derfor 4 voksen (foreldre, søster og meg) + lillebror på VGS her hjemme med korona.

Lillebror la seg tidlig flere dager på rad + sov på dagtid pga dårlig form. Meg og søster har blitt slitne av daglige oppgaver, og hadde mye vondt i hode. Den ene dagen var jeg så uvel og hadde hodepine hele dagen. Foreldrene mine har merket litt småforskjølelse bare, og vært i fin form ellers. Alle vi voksne har også tre doser, lillebror bare 1. 

Endret av Tulla25j
Skrevet

Antall doser - eller alder - har ikke hatt betydning, men noen blir dårligere enn andre. 

Anonymkode: b5681...127

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er influensa som går nå så..

Anonymkode: c37b4...e07

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er influensa som går nå så..

Anonymkode: c37b4...e07

Ja, også går det noe som heter korona også, vet du? 

Anonymkode: 5652d...b91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...