AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Kort fortalt: Vi har vært samboere i 8 år, ingen større problemer i forholdet. Har det siste året begynt å lure på om han faktisk har mistet interessen for meg, selv om han blånekter. Han kan klappe meg på rumpa, men ingen annen fysisk tilnærming. Det er ALLTID jeg som må ta initiativ til sex….. Jeg har mistanke om ar han liker dama i et vennepar vi traff i fjor på dette tidspunktet. Han har henne på sosiale media, ikke jeg. Når jeg har konfrontert han med dette så innrømmer han ingenting, de er bare venner, han ser på henne som en god venn på lik linje med guttevenner osv….. jeg synes det er merkelig at han har henne på snap osv…..og ikke jeg, staheten min gjør at jeg heller ikke legger henne til fordi det virker som all kontakt går igjennom samboer. Forleden dag sendte jeg han et «dirty pic» hvor han svarte «fint», jeg sendte et til hvor han skrev at han satt i bil med en kollega. Det var det, og dette er ulikt han. Ikke har han nevnt noe om det heller i ettertid…Jeg føler meg så avvist. Er jeg helt blåøyd, er han god på å manipulere meg eller overdriver jeg? Anonymkode: 30fa0...277 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kort fortalt: Vi har vært samboere i 8 år, ingen større problemer i forholdet. Har det siste året begynt å lure på om han faktisk har mistet interessen for meg, selv om han blånekter. Han kan klappe meg på rumpa, men ingen annen fysisk tilnærming. Det er ALLTID jeg som må ta initiativ til sex….. Jeg har mistanke om ar han liker dama i et vennepar vi traff i fjor på dette tidspunktet. Han har henne på sosiale media, ikke jeg. Når jeg har konfrontert han med dette så innrømmer han ingenting, de er bare venner, han ser på henne som en god venn på lik linje med guttevenner osv….. jeg synes det er merkelig at han har henne på snap osv…..og ikke jeg, staheten min gjør at jeg heller ikke legger henne til fordi det virker som all kontakt går igjennom samboer. Forleden dag sendte jeg han et «dirty pic» hvor han svarte «fint», jeg sendte et til hvor han skrev at han satt i bil med en kollega. Det var det, og dette er ulikt han. Ikke har han nevnt noe om det heller i ettertid…Jeg føler meg så avvist. Er jeg helt blåøyd, er han god på å manipulere meg eller overdriver jeg? Anonymkode: 30fa0...277 Slutt å ta noe initiativ og se hvor lang tid det går før han gjør det. Da merker du om han har mistet interessen. Slikt kan jo skje, mulig han ikke er helt klar over dette selv ennå. Jeg testet slik med en eks og det gikk 4 mnd uten noe sex eller kos. I de månedene bygget jeg opp til å flytte ut. For han ble dette bruddet helt ut av det blå, men da var jeg lei av å ta initiativ hele tiden. Anonymkode: 7e348...8c7 6 1
TinaChristina Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Som regel, ts, når man har en magefølelse om at det er noen andre som har fanget partners interesse, så er det en grunn til det. 10
Fruskravle Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 (endret) TinaChristina skrev (12 minutter siden): Som regel, ts, når man har en magefølelse om at det er noen andre som har fanget partners interesse, så er det en grunn til det. Joda, jeg kjenner egentlig at magefølelsen min har rett. Litt av det jeg sliter mest med, er at han ikke kan være ærlig. Dette har vært oppe til diskusjon noen ganger. Da skjønner jeg ikke hva han skal med meg. Er det frykten for å miste det som er trygt? I såfall veldig egoistisk for jeg er ganske tydelig på at om han er betatt av/holder på med hemmeligheter på snap osv så vil jeg forlate han. Dette er så vondt. Endret 2. februar 2022 av Fruskravle
TinaChristina Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Fruskravle skrev (4 timer siden): Joda, jeg kjenner egentlig at magefølelsen min har rett. Litt av det jeg sliter mest med, er at han ikke kan være ærlig. Dette har vært oppe til diskusjon noen ganger. Da skjønner jeg ikke hva han skal med meg. Er det frykten for å miste det som er trygt? I såfall veldig egoistisk for jeg er ganske tydelig på at om han er betatt av/holder på med hemmeligheter på snap osv så vil jeg forlate han. Dette er så vondt. Det er statistisk slik at kvinner går fra og menn går til. Sannsynligvis vil han se om dette er en plass han sikkert kan komme til før han forlater. Dermed er du en trygghet. Og de færreste menn innrømmer slike ting før de har et sted i bakhånd. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Hvis dette er en dame han ikke har kjent mer enn 1 år, høres det suspekt ut. Noe annet hvis det dreide seg om en gammel venninne. Anonymkode: 8b7f8...fac 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slutt å ta noe initiativ og se hvor lang tid det går før han gjør det. Da merker du om han har mistet interessen. Slikt kan jo skje, mulig han ikke er helt klar over dette selv ennå. Jeg testet slik med en eks og det gikk 4 mnd uten noe sex eller kos. I de månedene bygget jeg opp til å flytte ut. For han ble dette bruddet helt ut av det blå, men da var jeg lei av å ta initiativ hele tiden. Anonymkode: 7e348...8c7 Han tar aldri initiativ lenger, slik var det før vi trefte dette venneparet også. Han lå heller på gjesterommet og koste med seg selv, enn å vise interesse for meg. Glemte også å nevne at han har begynt å bry seg mye om klær og utseende. Han oppfører seg også annerledes i nærheten av denne kvinnen, som om han vil imponere… Anonymkode: 30fa0...277
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Han tar aldri initiativ lenger, slik var det før vi trefte dette venneparet også. Han lå heller på gjesterommet og koste med seg selv, enn å vise interesse for meg. Glemte også å nevne at han har begynt å bry seg mye om klær og utseende. Han oppfører seg også annerledes i nærheten av denne kvinnen, som om han vil imponere… Anonymkode: 30fa0...277 Da høres han ferdig ut. Bruk litt tid på å bli det du også. Orker du et helt liv uten nærhet? Anonymkode: 7e348...8c7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da høres han ferdig ut. Bruk litt tid på å bli det du også. Orker du et helt liv uten nærhet? Anonymkode: 7e348...8c7 Det er ikke det jeg vil. Mitt dilemma står mellom å kjempe, eller resignere. Det siste er uaktuelt før han innrømmer at han liker henne mer enn en venn, da kan jeg gå. Jeg prøver å ta på meg «maska», later som ingenting, og viser han hva han går glipp av. Mulig han får opp interessen for meg igjen.Men jeg må ærlig innrømme at det gjorde fryktelig vondt å ikke få Feedback på bildene jeg sendte han. Kanskje løpet er kjørt…. Anonymkode: 30fa0...277
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke det jeg vil. Mitt dilemma står mellom å kjempe, eller resignere. Det siste er uaktuelt før han innrømmer at han liker henne mer enn en venn, da kan jeg gå. Jeg prøver å ta på meg «maska», later som ingenting, og viser han hva han går glipp av. Mulig han får opp interessen for meg igjen.Men jeg må ærlig innrømme at det gjorde fryktelig vondt å ikke få Feedback på bildene jeg sendte han. Kanskje løpet er kjørt…. Anonymkode: 30fa0...277 Med mindre du er den deiligste dama i verden så bør du med engang innfinne deg med at det kommer til å være drøssevis av damer der ute som mannen din synes er mer attraktiv enn deg. Og etter 8år er det ikke så uvanlig at interessen daler. Spesielt om man ikke er attraktiv i utgangspunktet. Man får jo lite igjen for sexen om man ikke er seksuelt tiltrukket av partneren. Anonymkode: dc293...a17
Strange Doll Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Fruskravle skrev (7 timer siden): Joda, jeg kjenner egentlig at magefølelsen min har rett. Litt av det jeg sliter mest med, er at han ikke kan være ærlig. Dette har vært oppe til diskusjon noen ganger. Da skjønner jeg ikke hva han skal med meg. Er det frykten for å miste det som er trygt? I såfall veldig egoistisk for jeg er ganske tydelig på at om han er betatt av/holder på med hemmeligheter på snap osv så vil jeg forlate han. Dette er så vondt. Det er nok derfor han ikke vil innrømme det da
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Jeg hadde en magefølelse på at noe var galt i forholdet med eksen flere år før det var slutt. Men turte ikke å ta det opp, for var livredd for at jeg hadde rett. Det var bedre å late som at problemet ikke eksisterte. Noen år senere hvor vi hadde hatt noen Berg og dalbaner, og vi hadde det skikkelig kjipt, så tok jeg det opp. Hva er galt. Jo han ville ikke mer. Så flyttet han ut. "Ny" dame fikk han "plutselig" også. Jeg tror ikke han hadde henne i flere år, men han var nok på vei ut av forholdet da, men bare ventet på å finne ei ny og at jeg skulle presse han til brudd (han er veldig konfliktsky, så vi hadde nok fortsatt vært sammen i dag om ikke jeg eller dama hadde pushet han, så sant han ikke hadde oppført seg helt forferdelig) Anonymkode: d00d0...253
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 10.17): Jeg hadde en magefølelse på at noe var galt i forholdet med eksen flere år før det var slutt. Men turte ikke å ta det opp, for var livredd for at jeg hadde rett. Det var bedre å late som at problemet ikke eksisterte. Noen år senere hvor vi hadde hatt noen Berg og dalbaner, og vi hadde det skikkelig kjipt, så tok jeg det opp. Hva er galt. Jo han ville ikke mer. Så flyttet han ut. "Ny" dame fikk han "plutselig" også. Jeg tror ikke han hadde henne i flere år, men han var nok på vei ut av forholdet da, men bare ventet på å finne ei ny og at jeg skulle presse han til brudd (han er veldig konfliktsky, så vi hadde nok fortsatt vært sammen i dag om ikke jeg eller dama hadde pushet han, så sant han ikke hadde oppført seg helt forferdelig) Anonymkode: d00d0...253 Det hørtes skikkelig sårt ut. Jeg vil hverken meg selv eller han så vondt. Men fy flate det er vanskelig… Anonymkode: 30fa0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 16.22): Hvis dette er en dame han ikke har kjent mer enn 1 år, høres det suspekt ut. Noe annet hvis det dreide seg om en gammel venninne. Anonymkode: 8b7f8...fac Nei han har ikke kjent henne mer enn et år. Jeg tok opp at han hadde henne på snap og ikke jeg, han «husker ikke» om hun la han til eller motsatt. Jeg fikk han og til å innrømme at de sendte snap innimellom. Mulig jeg overreagerer. Selv om de begge er i et forhold. Men han sier gang på gang at han kun ser på henne som en god venninne og han har ingenting å skjule på snap, han har og sagt at jeg kan få åpne/se snap fra henne. (Det vet han ganske sikkert at jeg ikke gjør) Jeg føler meg som en blind idiot. Alle tegnene, at han ikke tar initiativ, begynt å bry seg mer om utseendet, oppfører seg mer hyggelig, mer hjelpsom hjemme….hva er dette da?? Anonymkode: 30fa0...277
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 Jeg hadde forlatt ham. Anonymkode: ebe1f...c9f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 Kanskje du bør slanke deg og begynne å trene, virker som at du ikke er seksuelt attraktiv for han mer. Anonymkode: c7889...394
Delfin82 Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje du bør slanke deg og begynne å trene, virker som at du ikke er seksuelt attraktiv for han mer. Anonymkode: c7889...394 Hva faen.. Skjerp deg!! 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje du bør slanke deg og begynne å trene, virker som at du ikke er seksuelt attraktiv for han mer. Anonymkode: c7889...394 Hvem tror du at du er da som kommer med slike påstander? Jeg er ikke akkurat vond å se på, men har du tenkt på at det kan være andre faktorer som spiller inn enn kun utseendet? Anonymkode: 30fa0...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå