Sheik Skrevet 8. februar 2022 #61 Del Skrevet 8. februar 2022 Kan ikke huske sist jeg veide under 80 kg, så kan ikke svare, men jeg er på vei ned og håper å inne min trivselsvekt snart 😄 nå veier jeg 85 kg (gått ned 40 kg totalt så langt). Målet er å komme ned til 70 kg og så se deretter hvilken vekt jeg trives med. Men jeg trives MYE bedre nå på 85 kg enn 125 kg! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #62 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg er 169 cm høy. Trivselvekt er 56/57, men er litt for glad i sjokolade. Nå svever jeg mellom 59 og det forbannede 60-tallet! 😬 Anonymkode: a4d3a...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #63 Del Skrevet 9. februar 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 169 cm høy. Trivselvekt er 56/57, men er litt for glad i sjokolade. Nå svever jeg mellom 59 og det forbannede 60-tallet! 😬 Anonymkode: a4d3a...24a Jeg er akkurat som deg, bare 173 og vekta mi svevde så lenge på 62-tallet! Det var så sinnsykt frustrerende, men da jeg kom meg til 56 sørget jeg for å holde meg værende der i to mnd, altså at jeg kuttet ned på sjokolade i to mnd, og etter det har kroppen blitt mer vant til 56-tallet og holder meg der, eller iallfall aldri over 58! Og det er jo slik at etter 6 måneder med stabil vekt, blir det den vekta kroppen kommer til å jobbe for å beholde. Dette klarer du 😊 Anonymkode: 11986...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #64 Del Skrevet 9. februar 2022 Denne tråden var utrolig deprimerende lesning. Hilsen mann som liker fyldige damer. Anonymkode: 59b58...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #65 Del Skrevet 9. februar 2022 169 her og veier 73 kg. Ønskevekt er 63 kg. Hver gang jeg klarer å slanke meg ned til 65 kg kommenterer folk at jeg ser for tynn ut. Dette er også fra voksne folk som er flere år eldre enn meg. Jeg er 31. Jeg blir jo irritert og lei meg av kommentarene og det gjør at jeg gruer meg til å nå målet og mister motivasjonen. Anonymkode: af2a8...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #66 Del Skrevet 9. februar 2022 Er 171. Trivselsvekt er 58-62 kg. Veier litt mer nå etter svangerskap har ikke vekt, skal tilbake til trivselsvekt. Er 36 år. Anonymkode: b43ec...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #67 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 169 her og veier 73 kg. Ønskevekt er 63 kg. Hver gang jeg klarer å slanke meg ned til 65 kg kommenterer folk at jeg ser for tynn ut. Dette er også fra voksne folk som er flere år eldre enn meg. Jeg er 31. Jeg blir jo irritert og lei meg av kommentarene og det gjør at jeg gruer meg til å nå målet og mister motivasjonen. Anonymkode: af2a8...272 De er sjalu! Opplevde det samme når jeg gikk fra 67-68 til 60 kg. Synes folk er frekke når de kommenterer vekt. Jeg ble også usikker på om jeg var for tynn, men vent meg til det nå og er fornøyd/driter i hva andre sier. Anonymkode: b43ec...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #68 Del Skrevet 9. februar 2022 170 høy. 50 år. Trivselsvekt er 70 kg. Det minste jeg har veid, er 55 kg. Da ser jeg syk ut, og føler meg ikke bra. Anonymkode: 9b433...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #69 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 18.49): Er 170, rundt 73 kg føler jeg meg mest vel på. Og da er jeg slank og fin. så dere som er under 60kg synes jeg høres vel lite ut. Anonymkode: c5be5...72e Vi har forskjellig kroppsbygning og muskelmasse. Når jeg veier rett under 60 bruker jeg størrelse S som er helt normal størrelse. Anonymkode: b43ec...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #70 Del Skrevet 9. februar 2022 Veier mellom 53-55 kg. Har ikke noe mål og sjekker sjeldent. Spiser det jeg vil og når jeg vil, trenger ikke tenke på vekta. Anonymkode: 04c3e...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #71 Del Skrevet 9. februar 2022 173 cm. Ville helst vært under 50. 49-48 hadde vært bra. Anonymkode: e564d...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #72 Del Skrevet 9. februar 2022 Er 38 år 169 cm og pleier å ligge mellom 60-65 kg. Er fornøyd med vekten. Skulle gjerne bare hatt litt mindre mage og lår. Anonymkode: baabc...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #73 Del Skrevet 9. februar 2022 Tråden for kjempe damer ja. Anonymkode: 3bcec...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. februar 2022 #74 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Er 174 cm, trivselsvekt er rundt 63-64 kg. Har veid det siden jeg var 16-17 år (minus perioder med graviditet/barsel). Skulle gjerne veid 59-60, men da må jeg passe veldig på hva jeg spiser, og kan aldri unne meg noe, og det gidder jeg ikke Trives med den vekta jeg har (derav navnet), og det er lett å holde den. Har en typisk pærefasong med veldig slank overkropp og litt mer fett på rumpe og lår. Endret 9. februar 2022 av Anonymus Notarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #75 Del Skrevet 9. februar 2022 Har ikke sånn sett en trivselsvekt, mer en trivselsfasong. Jeg er 168 høy. Før jeg fikk barn, trente jeg mye og tung styrke, og hadde mye muskelmasse. Da var trivselsvekten 64-65 kg. Etter to barn, bekken-og ryggproblemer og lite tid til trening, har jeg mistet mye muskelmasse, og nå er trivselsvekten 59-60 kg for å se like slank ut som jeg gjorde da jeg løftet det dobbelte av hva jeg løfter nå. Vekt har ikke så mye å si, fettprosent og muskelmasse spiller en stor rolle også. Savner musklene mine 😢 Anonymkode: 3e5df...795 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. februar 2022 #76 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er sjalu! Opplevde det samme når jeg gikk fra 67-68 til 60 kg. Synes folk er frekke når de kommenterer vekt. Jeg ble også usikker på om jeg var for tynn, men vent meg til det nå og er fornøyd/driter i hva andre sier. Anonymkode: b43ec...62e Det er vel også det at over halvparten av befolkninga faktisk er overvektige, og at lett overvekt har blitt den nye normalen, slik at slanke folk blir sett på som tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #77 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne tråden var utrolig deprimerende lesning. Hilsen mann som liker fyldige damer. Anonymkode: 59b58...4fa Får ta deg litt lykkepiller, da. Hilsen kvinne som driter i hva menn måtte mene om min kropp og min vekt, og har fokus å god helse fremfor at menn skal synes jeg er digg å se på. Anonymkode: 3e5df...795 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #78 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 169 her og veier 73 kg. Ønskevekt er 63 kg. Hver gang jeg klarer å slanke meg ned til 65 kg kommenterer folk at jeg ser for tynn ut. Dette er også fra voksne folk som er flere år eldre enn meg. Jeg er 31. Jeg blir jo irritert og lei meg av kommentarene og det gjør at jeg gruer meg til å nå målet og mister motivasjonen. Anonymkode: af2a8...272 Jeg ser at flere skriver at de har fått slike kommentarer selv om vekten er godt innenfor normal bmi, hva slags folk er det dere omgås egentlig? Ser for meg brautende overvektige charterfeber-aktige damer som spyr ut sånne kommentarer. Evt gamle besteforeldre. I noen kretser er jo normalen å være overvektig, men likevel kan man jo ikke miste synet så mye? Syns det er frekt. Samtidig hadde jeg aaaldri blitt lei meg av det, hadde heller tenkt at de var misunnelige eller rett og slett følt en motivasjon av at vektnedgangen faktisk syns. Det jeg derimot syns er ok, er om noen spør et åpent «hvordan går det?» dersom noen går mye ned eller opp i vekt. Uten å kommentere hverken kropp eller vekt. Vekttap skyldes vel så ofte andre ting enn slanking, feks depresjon, spiseforstyrrelse, sorg, traume osv. Man kan vise at man er tilgjengelig som en venn. Anonymkode: 8003b...712 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #79 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne tråden var utrolig deprimerende lesning. Hilsen mann som liker fyldige damer. Anonymkode: 59b58...4fa Bare se rundt deg i samfunnet, du har nok å ta av. Uansett hadde jeg foretrukket en partner som var fornøyd med egen kropp, mer enn selve kroppstypen. Anonymkode: 8003b...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #80 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 20.21): Jeg er 169 cm høy. Trivselvekt er 56/57, men er litt for glad i sjokolade. Nå svever jeg mellom 59 og det forbannede 60-tallet! 😬 Anonymkode: a4d3a...24a Er vel ikke mye å veie 60 kg når man er 169cm . Da har du bmi 21 som vel regnes som den ideelle bmi ! Anonymkode: 530cb...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå