AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Kom i tanker om det nå og jeg har brukt mye fargerike stoffmasker og jeg har brukt dem i mange timer sammenhengende og til og med søkk våte når jeg er i byen når det regner skikkelig. Blir enda tyngre å puste når de er våte. Må de være av "medisinsk kvalitet" for å være på den sikre siden? Anonymkode: 06686...e01
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Ja, det sier seg jo selv egentlig. Takler ikke stoffmunnbind jeg, må være medisinske munnbind eller FFP2, hvis ikke er det meningsløst. Anonymkode: 05ab7...014
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Men ingen har noen sinne skrevet eller sagt noe offentlig om dette. Hadde jeg visst det, så hadde jeg ikke gjort det jeg har gjort. Føler meg lurt. Anonymkode: 06686...e01
Gjest Smeltemann Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Ved å bruke munnbind får du mindre svevestøv,forurensning og toppen av alt mindre smitte av sykdommer. Det fungerer som et filter. Alt i alt er det bare +er med bruk av munnbind.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Vi puster inn mye rart i løpet av en dag. Jeg strikker mye og har av og til følt at jeg går med en kvart sau i luftveiene. Når jeg nøster eller rekker opp tar jeg på meg munnbind for å begrense hvor mye partikler jeg innånder, og jeg merker på luftveiene at det hjelper. Ute er det mange som går med skjerf/halser i diverse materialer som de puster gjennom i kulda. Tror det må avgi mer partikler enn munnbind, men vi har vel aldri hørt noen varsle om farene ved det.. Anonymkode: 11cb7...e62 1
Anbefalte innlegg