AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har en datter som akkurat er blitt 20. år. Hun bor hjemme og jeg bekymrer meg over allt mulig. Hun har nylig fått kjæreste og det er jo fint,, må jeg tenke. Han er idrettstypen, ski og løping og sånt og det høres jo bra ut og det er ingenting som er feil. Men jeg er ikke vannt til at de er sammen og jeg er ikke vannt til å tenke at hun er sexuelt aktiv. Men det er de jo har jeg skjønt. Når de er hjemme er de mye på rommet hennes bak lukket dør. Viss jeg må si noe til henne tar det lang tid før hun kommer ut selv om det er på dagen,,og alt dette bekymrer meg. Jeg VET jo at de ligger sammen. Og selv om det betyr at de er forsiktige,, jeg har sett noe i søppelkurven hennes,,gjør det at jeg bekymrer meg ennå mer, for jeg kan jo lese og skjønner det med størrelse. Og når jeg vet hvor mye de er på det rommet og hvis han er spnn. Så jeg bekymrer meg. Hun er ung og jeg vet jo at det kan bli mye og FOR mye. Hva skal jeg tro?,,hva skal jeg si, jeg kan egentlig ikke si noe,,bare vente. Kommer hun til å flytte? Anonymkode: 979ec...4ee
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Skjerp deg! Anonymkode: dee94...ffd 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er ung og jeg vet jo at det kan bli mye og FOR mye. For mye av hva? Hadde jeg vært din datter, hadde jeg nok vurdert å flytte.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Hæ? Hva er problemet egentlig? Hun er 20 år, har fast kjæreste og de er forsiktige. Du verken ser eller hører dem.. Det er heeeelt normalt at 20-åringer er seksuelt aktive? Og hva mener du med at det kan bli for mye? For deg eller dem? For de passer jo selv på hva sol blir for mye for dem.. Og du spør OSS om hun kommer til å flytte?! Det er det vel du som kan svare best på selv.. hva snakker hun om, hva driver hun med, har hun feks flere år igjen på studiet eller er hun i jobb..? Vi vet jo ikke noe om omstendighetene. Anonymkode: 98743...869 1
Troyamin Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Din datter er en voksen kvinne som kan gjøre hva hun vil. Her er det du som er ekkel. Roter i sakene hennes og tenker kvalmt! Skjerp deg! 2
Hunmedham Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Hun er 20 og han er omtrent det samme? Unge og spreke og nyforelsket?? Du kan regne med at de knuller som kaniner hver eneste gang de har noen ledige minutter. Og hvis han er en kjekk og grei ung mann, med trent kropp og bra utstyr der nede, får du heller tenke at datteren din er heldig og storkoser seg. Kanskje de burde finne seg et sted for seg selv. Og det skjer nok, hvis ikke du slapper litt av. 4
keops Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 For mye? For personer på denne alderen, som i tillegg er forelsket kan det neppe bli for mye😊 Synes ikke du skal engasjere deg så mye i din voksne datters privatliv.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Hun er voksen Og DU må spørre henne når hun har tenkt å flytte, for det er vel snart på tide at du tar den praten om flytting og det å bli selvstendig Anonymkode: cbca6...5ca
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Datteren din er voksen og du må passe dine egne saker. Anonymkode: c753a...5fa
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Hahahaha....hadde vært mer bekymret for at hun må klemme ut en unge samme veien, den er vel ca 5 ganger større 🤣🤣 Anonymkode: f437a...0cd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 De fleste begynner jo et seksuelt liv i 14-års alderen. Da jeg var 20 år, så hadde jeg en 1-åring, samboer, jobb, leilighet, og sex et par ganger om dager. Anonymkode: 6ccdf...4c3 1
Jadzia Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 Skjerp deg. Enkelt og greit. Hun er voksen! Fire år over lavalderen. Og hvis dette er første kjæreste og sexopplevelse, så har du jammen vært heldig! Ikke uvanlig at de begynner både i 14,15 og 16 års alderen. Da gjerne på fest, delvis fulle og med null kontroll. Hun er voksen, ansvarlig og rolig. Vær glad du!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #13 Skrevet 2. februar 2022 Mener du han er for stor for henne?! Hva slags mor går gjennom søpla til ei på 20? Anonymkode: 0d799...95e 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #14 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De fleste begynner jo et seksuelt liv i 14-års alderen. Da jeg var 20 år, så hadde jeg en 1-åring, samboer, jobb, leilighet, og sex et par ganger om dager. Anonymkode: 6ccdf...4c3 Nei, det gjør de ikke. Gjennomsnittlig debutalder for jenter er 16,7 år og for gutter 17,9 år. Om du med "seksuelt liv" mener onani så vil jeg tro de fleste begynner tidligere. I hvert fall gutter. Anonymkode: 5b7c6...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå