Gå til innhold

Hva var det siste du puttet i munnen? 😗

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver vår skogsbæryoghurt er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🔵🔵🔴🔴🥛🥛🥄🥄

Skrevet

Kakao med marsmallowbamse F15DB069-EC93-4E4C-81A0-BAAA3B47923D.gif.fa4dc04adfab1dd84f95f749ef95de08.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kyllingsalat er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🍗🍗🍗🍗🥗🥗

Skrevet

Hver vår sitronyoghurt er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🍋🍋🥛🥛🥄🥄

Skrevet

Riesen- karamell. Smaker som chocolate toffee i twistposen :spise:

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Lapp:rodmer:

image.png.faad0c53e850f2c61b27fd19e42e6613.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

image.png.faad0c53e850f2c61b27fd19e42e6613.png

Så deilig ut å ha i munnen den der

Skrevet

Lurven skrev (18 minutter siden):

Så deilig ut å ha i munnen den der

Jeg visste ikke engang at de var til å putte i munnen, før @Frøkenfryden satte de på menyen. 

• Hjerte 1
Skrevet

En skvett rosa panter brus 😁

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Jeg visste ikke engang at de var til å putte i munnen, før @Frøkenfryden satte de på menyen. 

Eg er utruleg banebrytande:briller2:

• Hjerte 2
Skrevet

Fish and Chips er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre.🐟🐟🍟🍟

• Hjerte 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (2 timer siden):

Vi lar hu prøve først

Skrevet

Hver vår appelsinyoghurt er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🟠🟠🥛🥛🥄🥄

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Hver vår appelsinyoghurt er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🟠🟠🥛🥛🥄🥄

Nysgjerrig på denne for jeg kjenner ikke til noen appelsinyoghurt på markedet nå..? :klo:Mener dere skyr med appelsin og mango? 

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Nysgjerrig på denne for jeg kjenner ikke til noen appelsinyoghurt på markedet nå..? :klo:Mener dere skyr med appelsin og mango? 

Cassidy Tvillingene blander appelsin biter i vanlig Tine naturellyoghurt.:nikke::nikke:

Skrevet

Hver vår Cappuccino er det siste som Cassidy Tvillingene har putten i munnene våre nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...