Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #81 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hadde du leppene helt inni munnen😲 Er veldig stor i kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #82 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Er veldig stor i kjeften. Så du slafset i deg hele fjasefjeset hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #83 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Så du slafset i deg hele fjasefjeset hans? Haha. Han er ikke så fjasete. Jeg er mest fjasete. Nok det. Nå får han fred. Spiste litt sjokolade i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #84 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Haha. Han er ikke så fjasete. Jeg er mest fjasete. Nok det. Nå får han fred. Spiste litt sjokolade i stedet. Ja sånn er der her også, jeg som fjaser mest, viktig med balanse. Hva var best? Mann eller sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #85 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (17 minutter siden): Ja sånn er der her også, jeg som fjaser mest, viktig med balanse. Hva var best? Mann eller sjokolade Som jeg pleier si; alt til sin tid 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #86 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Som jeg pleier si; alt til sin tid 🥳 Ja men noen ting kan også blandes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #87 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Ja sånn er der her også, jeg som fjaser mest, viktig med balanse. Hva var best? Mann eller sjokolade Han syns jeg er gøyal da. Da er det greit. 👍☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #88 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men noen ting kan også blandes Man kan blande yoghurt og sjokolade. Soho🥰🥰🥰 men ikke Mann og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #89 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Han syns jeg er gøyal da. Da er det greit. 👍☺️ Kona synes ikke alltid jeg er gøyal.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #90 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Man kan blande yoghurt og sjokolade. Soho🥰🥰🥰 men ikke Mann og sjokolade. Jeg blandet kvinne og sjokolade en gang, det var godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mittitree Skrevet 11. april 2022 #91 Del Skrevet 11. april 2022 Gladikaffe skrev (På 2.2.2022 den 3.47): Hva var det siste du puttet i munnen? 😗 Ikke lyv 😉 Tannbørsten er det siste jeg puttet i min munn. 😗🦷 Gladikaffe skrev (På 2.2.2022 den 3.47): Hva var det siste du puttet i munnen? 😗 Ikke lyv 😉 Tannbørsten er det siste jeg puttet i min munn. 😗🦷 6 små sjokoladeegg (påskeegg), en aktivia og en brøskive med leverpastej. Og et glass d vitamin 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #92 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg blandet kvinne og sjokolade en gang, det var godt Som kinderegg for voksne😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #93 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Kona synes ikke alltid jeg er gøyal.😄 DET tror jeg på! jeg er heller ikke alltid en fest.. Mann hvorfor har du ikke ordna det det før nå, vi var enige om avreise 7.20?!😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. april 2022 #94 Del Skrevet 11. april 2022 Vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #95 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Som kinderegg for voksne😂 Nesten, men det var smeltet sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #96 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): DET tror jeg på! jeg er heller ikke alltid en fest.. Mann hvorfor har du ikke ordna det det før nå, vi var enige om avreise 7.20?!😮 Var det du eller han som sa det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #97 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Var det du eller han som sa det? Jeg. Veldig streng😬 og avreise 7.20 er ilagt sånn 1-2 t margin. Vi er like der da, liker å leve livene våre med god margin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #98 Del Skrevet 11. april 2022 Spiste litt mer sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. april 2022 #99 Del Skrevet 11. april 2022 Iste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #100 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (5 timer siden): Nesten, men det var smeltet sjokolade 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå