Frøkenfryden Skrevet 21. mars 2022 #41 Del Skrevet 21. mars 2022 Lapper med bestemorsost❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. mars 2022 #42 Del Skrevet 21. mars 2022 Grove knekkebrød med salami. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #43 Del Skrevet 9. april 2022 Pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2022 #44 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Pupp Du assa 🐷🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #45 Del Skrevet 9. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Du assa 🐷🐷 Han ass. Kanskje han heter Petter Pupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2022 #46 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Han ass. Kanskje han heter Petter Pupp? Det kan nok stemme! Eller PuppeGuri 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 9. april 2022 #47 Del Skrevet 9. april 2022 Monster Mule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #48 Del Skrevet 9. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Du assa 🐷🐷 Må være ærlig her vel. Vedder på at ingen av dere hadde turt å nevne kroppsdeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickbert Skrevet 9. april 2022 #49 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Må være ærlig her vel. Vedder på at ingen av dere hadde turt å nevne kroppsdeler Jo. Kan godt si jeg har sugd pikk jeg. Ikke det siste jeg hadde i munnen da haha...det var saft. Ikke SÅNN saft da hehe... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 9. april 2022 #50 Del Skrevet 9. april 2022 Kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. april 2022 #51 Del Skrevet 9. april 2022 Havregrøt m/ linfrø, chiafrø, blåbær, peanøttsmør og kanel på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 9. april 2022 #52 Del Skrevet 9. april 2022 Broderigarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2022 #53 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) lurven skrev (1 time siden): Må være ærlig her vel. Vedder på at ingen av dere hadde turt å nevne kroppsdeler Vet du hva, lørdagsmorgenpupp etter 16 år. Heia😃👍🏻 Og niks, jeg hadde nok ikke hoppet inn her og sagt det som det var. Til mitt forsvar, jeg skrev noe litt festlig her på forum, syns jeg selv, om kløft en dag. Da får man PM vettu.. så litt mer risikosport for meg tror jeg her inne😜 FOr å svare på tråden; eple Endret 9. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #54 Del Skrevet 9. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Vet du hva, lørdagsmorgenpupp etter 16 år. Heia😃👍🏻 Og niks, jeg hadde nok ikke hoppet inn her og sagt det som det var. Til mitt forsvar, jeg skrev noe litt festlig her på forum, syns jeg selv, om kløft en dag. Da får man PM vettu.. så litt mer risikosport for meg tror jeg her inne😜 FOr å svare på tråden; eple Ja er nok det, jeg har hvertfall ikke fått noe PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. april 2022 #55 Del Skrevet 9. april 2022 Brødskive med egg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #56 Del Skrevet 9. april 2022 Nickbert skrev (2 timer siden): Jo. Kan godt si jeg har sugd pikk jeg. Ikke det siste jeg hadde i munnen da haha...det var saft. Ikke SÅNN saft da hehe... Mannesaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickbert Skrevet 9. april 2022 #57 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Mannesaft MÅ du skrive sånn ekkelt? Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2022 #58 Del Skrevet 9. april 2022 Nickbert skrev (2 minutter siden): MÅ du skrive sånn ekkelt? Æsj! Mann og saft er jo helt vanlige ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. april 2022 #59 Del Skrevet 9. april 2022 Påskeskum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 9. april 2022 #60 Del Skrevet 9. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Mann og saft er jo helt vanlige ord Kunne jo vært verre tenker jeg🤔 som gubbejus for eksempel 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå