*Anaïs* Skrevet 22. oktober 2005 #1 Skrevet 22. oktober 2005 På den gamle dataen min hadde jeg Nero men det har tydeligvis ikke denne (har letet!!) Hva kan programmet hete? Er det mulig at jeg har cd-brenner og ikke program til det??
Nella Skrevet 22. oktober 2005 #2 Skrevet 22. oktober 2005 Tja, det kan være. Finnes jo flere programmer da, men er det en helt ny pc med programmer fra butikk ville jeg sett på cdene som fulgte med og funnet ut hva de var. Er det brenner så bør det følge med program også
minienthe Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 mediaplayer påstår jo at den klarer å brenne ut filer, ikke at jeg noensinne har fått det til tilfredsstillende men
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Prøv å dra filene over til den stasjonen cd-brenneren din er på, høyreklikk og se om du får opp et valg om å brenne filer. Ellers kan vel programmet hete feks. Roxio eller Drag`n Drop .
Gobi Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Hei! Dersom du kjører windows XP så har systemet innebygd cd brenneprogram. Du bare drar filer over på cd brenneren (de du skal brenne) og slipper de der. Du vil da få opp filene dersom du velger cd brenneren med status "klar til å brennes". Høyreklikker du på cd brenneren din så skal du ha valget "brenn disse filene ut på cd plate" (eller noe i den duren). Dette gjelder da ikke dersom du skal lage noe mer spesifikke plater som for eks lyd plater til å spille av på andre enheter enn på en pc. (som for eks stereoanlegget i stua). Da må du ha brenneprogram tilgjengelig. De fleste cd og dvd brennere leveres med tilhørende brenneprogrammer (som for eks Nero eller Roxio) og dersom det ikke gjorde det, så har du sikkert venner som har brenner og kan låne cd'n av dem. Gobi. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå