Gå til innhold

Om hjemmekontor har vist seg å fungere , hvorfor skal det nå være slutt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er mange gruer seg til slutten på hjemmekontor. Men om hjemmekontor har funka greit i 2 år , hvorfor forsetter ikke arbeidsgivere med det da? I det minste kanskje 2 dager i uka siden alle trivdes hjemmefra og viste at det fungerte og ga familiene mindre stress 😊

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er et tema på mange arbeidsplasser i disse dager. 

Skrevet

Endelig slutt.  Er glad for å være tilbake på kontoret.

• Liker 2
Skrevet
Cyndaquil skrev (8 timer siden):

Jeg ser det er mange gruer seg til slutten på hjemmekontor. Men om hjemmekontor har funka greit i 2 år , hvorfor forsetter ikke arbeidsgivere med det da? I det minste kanskje 2 dager i uka siden alle trivdes hjemmefra og viste at det fungerte og ga familiene mindre stress 😊

Arbeidsgivere kan fortsette med det hvis de vil. Men det blir ikke påbud fra staten sin side.

• Liker 3
Gjest Føsleguri
Skrevet

Min arbeidsgiver fortsetter med frivillig hjemmekontor inntil 2 dager i uken.

Skrevet

Vi kan ha opptil 3 dager hjemme fast.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tipper de aller fleste arbeidsgivere vil åpne for mye mer frivillig hjemmekontor enn før pandemien. 

Problem solved. 

For veldig mange er hjemmekontor noe som bare har vist seg å fungere delvis, og som har mange negative sider ved seg. 

• Liker 3
Skrevet

Betimelig spørsmål. Det er mange av oss som ønsker et par dager med hjemmekontor i uka, men som ikke får det til tross for at det er fullt gjennomførbart og nesten samtlige arbeidsoppgaver kan utføres utenfor kontoret. I dette tilfellet er det en blanding av et for stort kontrollbehov fra ledelsen og at vi har en gjeng som roper høyt om hvor grusomt hjemmekontor er. Gjerne de som tar lange pauser og forstyrrer andre når de prøver å arbeide.

• Liker 5
Skrevet

Vi har to kjernedager på kontoret der resten er frivillig. Kjenner det blir veldig greit å fortsatt kunne ha muligheten til hjemmekontor tre dager i uken, men blir nok mest på kontoret. Savner kollegaer😊

• Hjerte 1
Skrevet

Det er godt det ikke er anbefalt lenger med tanke på de som har slitt med hjemmekontor i denne tiden.
Når det er sagt tror jeg at mange arbeidsgivere åpnet for 2-3 dager per uke med hjemmekontor for de som ønsker det. 

• Opprett ny...