Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei! Jeg er en jente som har ett problem ang. en gutt (X) jeg er super betatt av. Ok, det hele startet med at jeg møtte han på byen for ca 1 år siden. Vi utvekslet tlf. nr. Etter mye prating og mye sms, avtalte vi å møtes. Det ble vel ca 4 møter før vi hadde sex. Alt var bare helt perfekt. Han presenterte meg som dama når vi var ute. Vi holdt dette gående i ca 3 mnd. Når jeg tok opp temaet hva er vi, og hvor vil du, sa han at han ikke var klar for noe forhold. Vi hadde begge nemlig begge langt forhold bak oss som var blitt slutt bare få mnd. før vi møttes. Noe som jeg ikke hadde noe problem med. Etter de første 3 mnd. vi var sammen mye har vi hatt kontakt med jevne mellomrom, men da bare ved overnatting etter tur på byen. Han ringer aldri, sender sjelden sms. Men han er altid tilstede når jeg ringer han, tar altid tlf uansett når på døgnet jeg ringer. Han har aldri noen gang brutt noen avtale vi har hatt, eller behandlet meg dårlig. Han er bare ærlig med meg og sier hva han mener og hva han vil. Nå nylig tok jeg opp temaet igjen om hva han vil, men han sa han har det bra som han har det. Han sier at han liker meg godt, men ønsker seg ikke noe forhold nå. Vet også at han liker meg kjempe godt på det fysiske planet..Det sier han ofte og uttrykker det godt. Uansett er det noe en merker fort når en er sammen med en gutt. Når jeg er sammen med han de få gangene jeg har vært det siste halve året er han altid interessert i hva jeg driver med, hva mine planer er, vennene mine osv. Dette er en ting som gir meget lite håp om at han er interessert i meg i fremtiden, men ikke akkurat nå. Det har som sagt gått ca et år siden jeg møtte han, og har hatt et forhold på 3 mnd. i mellomtiden som han da vet om. Dette forholdet tok slutt fordi jeg fant ut at jeg fortsatt er forelsket i X. Problemet mitt er at jeg er kjempe forelsket i X. Hvis det bare er tid han trenger er jeg villig til å vente på han. Men jeg blir jo forvirret og usikker når jeg ikke vet om han noen gang kommer til å ville ha meg, som jeg nå ikke vet. Jeg har heller ikke problemer med å treffe gutter, blir stadig bedd ut på dater, men det nytter ikke for jeg vil jo bare ha X. Er det noen nå som kan gi meg noen tips, fra andre erfaringer eller bare fra ren magefølese, om du/dere tror jeg har noen sjanse hos denne gutten..Please, hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Siden dere allerede har hatt temaet oppe kan du vel spørre han om det er håp i fremtiden for deg/dere? Det er klart han er interessert nå, og trives sånn som det er. Han har også skjønt at han må virke interessert i vennene og planene dine for å beholde deg (les: sexen) som dere har. Han kan enten være et brent barn, eller fryktelig kynisk som utnytter deg til fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hey Annie! Du får det til å høres ut som han utnytter meg sexuelt. Kanskje, du kan si det slik på en måte, men saken er den at jeg tror ikke at han tenker at han utnytter for å få sex. Vi har da bare hatt sex en gang etter de første mnd. vi var sammen. Det var da jeg som la opp til det. Uansett, uten å gå i detaljer så fikk jeg noe igjen for det jeg og. Vil ikke gå i detaljer.. Så jeg tror nok ikke at han ser på det som utnyttelse fra hans side, heller gjensidig utnyttelse. Uff dette ble mye tull, men vil ikke gå i detaljer. TAKK for svaret ditt uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "Tjenna" Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei.... Slik holdt jeg på i 4 år med en og samme type, før jeg traff min samboer.som jeg nå har vært sammen med i 6 år.. Jeg var super forelsket, og var sikker på at han var mannen i mitt liv. Det var en liten periode jeg hadde tro på at vi kunne bli sammen, men han ville ikke binde seg, men forklarte at jeg var spesiell for han, og det endte med at det ble oss hver gang vi traff hverandre på byen etc.. Hvis jeg ble sammen med noen andre, endte det alltid med at jeg gjorde det slutt, pga jeg var forelsket i supermannen min Det var ikke helt enkelt å bli sammen med samboeren min, da jeg jeg var veldig svak for han andre, men det er noe med, at gir du ikke forelskelsen næring, og du bestemmer deg for at slik går det ikke ann å holde på, er det store muligheter at du klarer å komme over han:roll: Jeg skjønte i hvertfall at det ikke kom til å bli noe mere seriøst enn kun sex...og det var i hvertfall ikke det jeg ville med livet mitt.. ønsker deg lykke til, og jeg vet hvordan du har det Tjenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 Han er ikke følelsesmessig int i deg, tror jeg. Folk som er forelsket/ glad i/ elsker, sender selv sms og ringer med tlf.. Slik er det bare. Tror ikke han er forelsket i deg. Desverre. Men jeg vet at når han ikke tar initiativet, så føler du at du må. Og da blir du enda mer engsjert i han. Hehehe. Har vært der du. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå