Smørblomst87 Skrevet 1. februar 2022 #1 Del Skrevet 1. februar 2022 Hei! Jeg har bestemt meg for å prøve meg på halvmaraton i slutten av mai. Har i den forbindelse søkt på treningsopplegg for å nå den tiden jeg ønsker. Der er det mye snakk om pulssoner på f.eks 80%. Dette finnes ikke på min Fitbit og lurte på om noen har en aktivitetsklokke som de vil anbefale? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Hvis du skal løpe på puls, bør du måle rundt overarm eller bryst. En ikke for dyr klokke som funker til dette med litt smartfunksjoner et for eksempel polar ignite 2. Jeg bruker den sammen med pulsbelte. Anonymkode: 9a73f...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Del Skrevet 5. februar 2022 Hvis du er mosjonist og ikke trenger helt nøyaktige tall, kan du fint klare deg med håndleddsmåling. Garmin 245 er bra. Anonymkode: 78d6a...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Del Skrevet 5. februar 2022 Du kan jo fint regne deg frem til dette selv, når du vet makspulsen din. Om du ikke vet den, kan ikke den mest avanserte klokke hjelpe deg heller. Jeg har en Polar Vantage som jeg liker godt, fin til å lese treningsøkten i ettertid og gir god info på pulssoner underveis. Men jeg vet jo makspuls, da. Anonymkode: 7c84f...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå