AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Nettopp bestilt meg et veldig fint handlenett som jeg vurderer å bruke som hverdagsveske. Er det å anbefale eller rakner de veldig fort? Tenkte ikke ha mange bøker, pc eller noe veldig tungt i det uansett. Anonymkode: bff86...495
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Det kommer helt ann på materialene og hvordan den er sydd og med hva den er sydd med. Anonymkode: 5ef1c...314 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Hvis du ikke skal ha så mye tungt oppi der, så går det nok helt fint. Jeg bar med meg pc og noen små bøker, i handlenettet mitt i en periode Anonymkode: 76c4e...9e2 1
Maestro Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Jeg brukte det mye på sommeren. Har solbriller, snus, medisin, mobil , lommebok og drikke oppi 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Går også an å forsterke bunnen, sy inn et enkelt for, eller stryke inn strykestoff. Anonymkode: 5d114...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Hadde aldri brukt en åpen "veske" som det og lagt verdisaker nedi. Jeg har alltid vesker som lukkes med enten lås eller glidelås. Med et handlenett kan fingerferdige lommetyver enkelt bare fiske opp verdisakene når de står bak deg i en kø eller lignende, eller på offentlig transport eller på vei forbi deg på gaten. Anonymkode: a1c84...353 1
nomore82 Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde aldri brukt en åpen "veske" som det og lagt verdisaker nedi. Jeg har alltid vesker som lukkes med enten lås eller glidelås. Med et handlenett kan fingerferdige lommetyver enkelt bare fiske opp verdisakene når de står bak deg i en kø eller lignende, eller på offentlig transport eller på vei forbi deg på gaten. Anonymkode: a1c84...353 Husk at i Norge er vi fleste naive
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde aldri brukt en åpen "veske" som det og lagt verdisaker nedi. Jeg har alltid vesker som lukkes med enten lås eller glidelås. Med et handlenett kan fingerferdige lommetyver enkelt bare fiske opp verdisakene når de står bak deg i en kø eller lignende, eller på offentlig transport eller på vei forbi deg på gaten. Anonymkode: a1c84...353 Sy inn glidelås?😁 Anonymkode: bff86...495
tangent Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Ja, det er vel helt vanlig, det! Ser masse folk med handlenett rundt om som bruker det som veske. Gjør det ofte selv om sommeren når jeg har lyst på en veske som kan romme en cardigan til det blir kjølig om kvelden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå