Gå til innhold

Trakkasering etter salg av seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg solgte en seng med madrass fra finn.no, I annonsen sto det tydelig at sengen ikke var ny men brukt. Det var veldig mange som viste interesse men så var den en som var så veldig på og intressert I sengen. Vedkommende spurte om vi kunne holde den av og det gjorde vi vi hold den av I hele 2 !! Uker. Sengen kostet 4500 kr og vedkommende forhåndsbetalte 1300 kroner for reservasjon. Det var mange som viste interesse og vi sa til alle at sengen er reservert. Når vi skulle selge sengen så så de sengen og madrassen, og de så hvilken tilstand det var I før de vippset resten av beløpet. Vi bærte det helt inn I huset dems så de så godt hvilken tilstand det var I siden det var godt med lys inne I huset. Vi var der ca 19:00 med produktet og alt var I orden, de klaget ikke ellernoe vi Reiste hjem og ante fred. Plutselig får jeg masse stygge meldinger klokken 22:30 på kvelden. Hvor kjøper skriver at jeg er en svindler og at hun skal politianmelde meg?? Jeg skriver tilbake at jeg ikke forstår hvorfor vedkommende er så sur og at jeg ikke skjønner hvorfor hun ikke er fornøyd siden alt var jo I orden da hun godkjente kjøpet. Men hun endrer historie totalt og skriver at madrass er skitten osv og at den stinker osv. Og vi vet at den IKKE stinket ved overlevering. (Ja det var litt merker på den men det stinket ikke) og vedkommende spurte Heller ingenting om det var flekker på madrassene i diagologen jeg hadde med kjøper på finn.mo via meldinger,  men klager på det etterpå 5 !! Timer etter godkjent kjøp. Altså hallo hvorfor I all verden skal hun klage på dette etter kjøpet og etter hun så madrassen og sengen?? Hun skriver at jeg er svindler og skal politianmelde meg!! Til slutt sendte jeg melding og sa at vi er voksne mennesker og at vi ikke ønsker og motta tomme og barnslige trusler, og vi spør tilogmed om det er noe vi kan gjøre for og få kjøper fornøyd, da skriver de plutselig at de skal ha madrassene og at sengen er ok. Men de har allerede trakkasert meg og oppsøkt meg sent på kvelden kalt meg svindler, og vekket mine barn og sagt hun skal politianmelde meg. Så jeg tenker og gjøre det samme. Kan jeg anmelde for trakkasering og tomme trusler? For meg er det og bli kalt for en svindler uakseptabelt og krenkende og ydmykt, spesiellt da kjøper så varen og godkjente kjøpet. Jeg synes også at det er uakseptabelt med slik oppførsel sent på kvelden og mange timer etter godkjent kjøp. Hun ønsker Heller ikke og komme med noe enighet med meg. Hadde du politianmeldt? Hun sier jo at hun skal politianmelde meg selvom jeg har prøvd og spurt om det er noe vi kan gjøre for at vedkommende skal bli fornøyd med kjøpet.

Anonymkode: b672b...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekker dine barn? Ved å sende meldinger? 

Anonymkode: 21fc3...060

• Liker 16
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vekker dine barn? Ved å sende meldinger? 

Ja de ringte meg også glemte og ta det med. 

• Nyttig 1
Gjest rampenissen72
Skrevet

Su kan anmelde ja. Men det blir henlagt umiddelbart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja de ringte meg også glemte og ta det med. 

Våkner barna dine av at mobilen ringer? 

• Liker 10
Skrevet
Just now, rampenissen72 said:

Su kan anmelde ja. Men det blir henlagt umiddelbart. 

Da blir vel politianmeldelsen Hennes også henlagt? Hun betalte for sengen og madrassen og viste hvordan det så ut før hun godkjente kjøpet.

• Liker 1
Skrevet

Bare la de anmelde. Saken blir garantert henlagt. Neste gang de tar kontakt svarer du bare at du avventer anmeldelsen og ikke kommer til å snakke mere med de ang dette før politiet evt tar kontakt. Spar på meldinger.

Anonymkode: 3895a...760

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Våkner barna dine av at mobilen ringer? 

Ja de våknet. Hvorfor er det så himla viktig og henge seg opp I?

• Liker 13
Skrevet

Bare la de anmelde. Saken blir garantert henlagt. Neste gang de tar kontakt svarer du bare at du avventer anmeldelsen og ikke kommer til å snakke mere med de ang dette før politiet evt tar kontakt. Spar på meldinger.

Anonymkode: 3895a...760

Ja men jeg ønsker og anmelde slik at politiet får hørt min side av historien også jeg har bevis som jeg også kan dokumentere! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja men jeg ønsker og anmelde slik at politiet får hørt min side av historien også jeg har bevis som jeg også kan dokumentere! 

Politiet bryr seg ikke om dette. Dropp det. 

Anonymkode: 91c73...72b

• Liker 21
Skrevet

Politiet bryr seg ikke om dette. Dropp det. 

Anonymkode: 91c73...72b

Så om de anmelder meg vil politiet henlegge? Om jeg risikerer og få problemer Fordi de kommer med usanne påstander så ønsker jeg og forsvare meg selv OG I  hvetfall politianmelde de før de får anmeldt meg da vet I hvertfall politiet min side av saken og hva slags mennesker de faktisk er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sendt en mail til Finn, og lagt ved dokumentasjon. Sms etc

Er dette noe hun har gjort før, eller vil gjøre igjen blir hun flagget. 

Anonymkode: 2f8a7...a0a

• Liker 19
Skrevet

Jeg ville sendt en mail til Finn, og lagt ved dokumentasjon. Sms etc

Er dette noe hun har gjort før, eller vil gjøre igjen blir hun flagget. 

Anonymkode: 2f8a7...a0a

Ja det kommer jeg til og gjøre også mulig de vil suspendere hun om jeg legger ved politianmeldelse.  De kommer fra polen vet ikke om det er normalt I deres kultur og være frekke I kjeften men jeg ønsker og vise at jeg ikke aksepterer og bli kalt stygge ting når jeg bare har vært snill og kjørt og bært inn senga og alt også bli kalt for svindler bare noen timer etter kjøpet.. utrolig lavmål

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen av dere kommer noen vei. Let it go.

430ABC7B-3D45-42DC-BBBF-CDFFD3A85712.png.7d2e9790a59b6c6f7a262cf7ef8cf612.png

Endret av nomore82
  • Liker 22
Skrevet

De vil ikke komme noen vei uansett. Varen ble levert, og de godtok kjøpet. De kunne muligens kommet noen vei om det var skjulte feil, men lukt og flekker er ikke akkurat skjulte feil. Dessuten kan det ha skjedd ting på timene de har hatt sengen. Opplevd det selv at folk har ødelagt ting, og skal ha penger igjen. Så her beholder jeg bilder av alt en god stund etter salg. 

Anonymkode: 1d4b1...4bf

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De vil ikke komme noen vei uansett. Varen ble levert, og de godtok kjøpet. De kunne muligens kommet noen vei om det var skjulte feil, men lukt og flekker er ikke akkurat skjulte feil. Dessuten kan det ha skjedd ting på timene de har hatt sengen. Opplevd det selv at folk har ødelagt ting, og skal ha penger igjen. Så her beholder jeg bilder av alt en god stund etter salg. 

Skjønner men jeg liker ikke tanken på at de liksom skal anmelde meg og I tillegg trakkaserer meg. Om du skjønner.. jeg vil også at de skal se hva jeg er capabel til også. De tror de er de eneste som kan politianmelde det kan jeg også..

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, nomore82 said:

Ingen av dere kommer noen vei. Let it go.

Hvordan vet du det da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det da?

Fordi du skrev det.

Det skal litt mer til en noen meldinger og et par telefoner en kveld for å kalle det plagsom og trakkaserende oppførsel.

• Liker 11
Skrevet

😂😂😂 det er så mange idioter på finn. Blokker de,og tenk på det som en morsom sak.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner men jeg liker ikke tanken på at de liksom skal anmelde meg og I tillegg trakkaserer meg. Om du skjønner.. jeg vil også at de skal se hva jeg er capabel til også. De tror de er de eneste som kan politianmelde det kan jeg også..

Noen meldinger og en telefon er ikke trakassering, men om det fortsetter kan du anmelde. Foreløpig er det kun noen idioter som tror at trusler gjør at de får pengene tilbake, enten fordi de angrer på kjøpet eller har ødelagt varen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...