frogger Skrevet 18. mars 2022 #121 Skrevet 18. mars 2022 1 hour ago, kgs said: Altså jeg forstår ikke all shamen som folk beskriver her fordi man viser cameltoe. Jeg gjør det hele tida og skammer meg ikke i det hele tatt... Sexy!
Kargo Skrevet 19. mars 2022 #122 Skrevet 19. mars 2022 Når jeg ser en med cameltoe så tenker jeg automatisk at det må være jævlig ubehagelig. Men for ikke så lenge siden så jeg en ung kvinnelig servitør i tights, og litt trang i skrittet, og kunne ikke tenke annet at det var jo søtt. Uansett om det er med overlegg, eller litt uheldig med antrekket som gjør at damen får en cameltoe, så må det jo for f...n gå ann å oppføre seg.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #123 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 10.36): Når ble cameltoe attraktivt? Må ha sovet i timen. Trodde dette var noe man ville unngå? Hilsen kvinne 34 Anonymkode: 25172...2cb Du har nok sovet godt da ja, eller er kanskje ikke av de smarteste 🤔🤷♀️ Anonymkode: e4418...324 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #124 Skrevet 19. mars 2022 1 hour ago, kgs said: Det tor jeg også... er jeg ikke deilig da? Jo det er du Anonymkode: 08954...a5d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #125 Skrevet 25. mars 2022 Kargo skrev (På 19.3.2022 den 2.13): Når jeg ser en med cameltoe så tenker jeg automatisk at det må være jævlig ubehagelig. Men for ikke så lenge siden så jeg en ung kvinnelig servitør i tights, og litt trang i skrittet, og kunne ikke tenke annet at det var jo søtt. Uansett om det er med overlegg, eller litt uheldig med antrekket som gjør at damen får en cameltoe, så må det jo for f...n gå ann å oppføre seg. Jeg tenker kanskje at det må være litt deilig, for en stund i hvert fall. Ellers enig med deg, det er litt søtt. Helt enig med det siste du skriver, dersom en ikke oppfører seg får du aldri se henne igjen det er grunn nok til å oppføre seg,,, Anonymkode: 53e96...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå