Gå til innhold

Cameltoe distraksjoner på kontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bollemus kalles det😊

Anonymkode: 815ad...b7d

Rene bakebollen?

Anonymkode: cda7c...962

Skrevet

Sexy dette, men synd det er bukser med høyt liv, det er så mye finere med lavt liv. 

Anonymkode: 53e96...41f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal avtale et møte med HR/Personal og presentere din sak.

Disse jentene må selvfølgelig være med og ta ansvar for den naturlige seksualiseringen som følger deres alder og utseende.  Her må du gjerne være litt presis. Hvis bare arbeidsgiver og disse jentene kan tenke litt løsningsorientert, spørre deg til råds og finne akseptable løsninger. Her gir du av deg selv på en prisverdig måte. Det er jo greit å få dette på bordet med en gang, så er jo på en måte isen brutt og dere har noe å snakke om fremover når dere møtes i jobben fremover. 

Så tenker jeg arbeidsgiver finner en god løsning.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 7.19):

På hvilken mannsdominert arbeidsplass går damene rundt i tights og jeans på jobb? Kommer ikke på noe annet enn treningssenter, som vel ikke helt passer. 

Anonymkode: 42ce7...199

AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 14.38):

Hvorfor skal ikke kvinner kunne gå i jeans på arbeidplassen?

Anonymkode: 08954...a5d

La meg utdype. TS jobber i følge det han har skrevet på et mannsdominert kontor, men ikke på økonomiavdelingen med buruglene. I hans avdeling jobber to unge damer som får cameltoe når de går med jeans og tights. Jeans er ganske vanlig å gå med, men jeg kommer ikke på noen kontorarbeidsplasser der det er normalt å gå med tights uten å skjule skritt/rumpe. I tillegg valgte TS å overse spørsmålet fra en som lurte på hva han jobbet med. Så jeg lurer vel mest på om dette er en fantasi, eller noe som faktisk har skjedd. 

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

La meg utdype. TS jobber i følge det han har skrevet på et mannsdominert kontor, men ikke på økonomiavdelingen med buruglene. I hans avdeling jobber to unge damer som får cameltoe når de går med jeans og tights. Jeans er ganske vanlig å gå med, men jeg kommer ikke på noen kontorarbeidsplasser der det er normalt å gå med tights uten å skjule skritt/rumpe. I tillegg valgte TS å overse spørsmålet fra en som lurte på hva han jobbet med. Så jeg lurer vel mest på om dette er en fantasi, eller noe som faktisk har skjedd. 

Enig tror dette er en trolle tråd fra TS

Anonymkode: 08954...a5d

Skrevet
On 2/2/2022 at 10:36 AM, AnonymBruker said:

Når ble cameltoe attraktivt? Må ha sovet i timen. Trodde dette var noe man ville unngå? Hilsen kvinne 34

Anonymkode: 25172...2cb

Jeg som mann, syntes det er sexy, deilig, nydelig og vakkert. 

Di fleste av mine mannlige venner syntes akkurat det samme. Hilsen mann 38.

Anonymkode: 844f3...c57

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg som mann, syntes det er sexy, deilig, nydelig og vakkert. 

Di fleste av mine mannlige venner syntes akkurat det samme. Hilsen mann 38.

Anonymkode: 844f3...c57

Tyder på ei flesk mus,langt ifra vakkert og sexy.

Skrevet

Tyder på ei flesk mus,langt ifra vakkert og sexy.

Det er vel ditt/deres problem. Hva menn synes om skrittet til damer rundt om driter vel vi en lang marsj i. Jeg som kvinne er på jobb for å gjøre en jobb, hva menn rundt om synes om meg sånn sett bryr jeg meg virkelig totalt nada om.
Synes vel det er litt latterlig at sånne ting trekker bort oppmerksomhet fra jobben, det må jo være slitsomt å ha det sånn. 

Men dette er selvsagt et trolleinnlegg da.

Anonymkode: abff0...b64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel ditt/deres problem. Hva menn synes om skrittet til damer rundt om driter vel vi en lang marsj i. Jeg som kvinne er på jobb for å gjøre en jobb, hva menn rundt om synes om meg sånn sett bryr jeg meg virkelig totalt nada om.
Synes vel det er litt latterlig at sånne ting trekker bort oppmerksomhet fra jobben, det må jo være slitsomt å ha det sånn. 

Men dette er selvsagt et trolleinnlegg da.

Ikke mitt problem,forbruker ikke sånne fitter, jeg puler kun de som er slank og sexy 👌👌👌

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 12.17):

Det er helt normalt å legge merke til noe som skiller seg ut og ta noen ekstra blikk. Og som sagt kan man finne plenty av skjult kamera klipp på youtube av kvinner som kikker på bulen til menn også. Det er samme som gjør at alle glaner på en ulykke når de kjører forbi den.

Sex er en av de sterkeste driftene et mennesket har. Og hos menn er det ekstra sterkt. Man kan ikke benekte sin natur. Det blir som å kreve at en person ikke rødmer når h*n blir flau, eller at en hund ikke logrer når den blir glad.

Som sagt så er det ikke bare snakk om konturene av kjønnslepper gjennom tightsen. De har dratt den langt oppi sprekken, og presterer til og med å få en massiv cameltoe langt inni sprekken når de har jeans på. Og da kan jeg aldri i verden tenke meg at dette ikke er noe de ikke legger merke til selv, eller gjør bevisst.

Anonymkode: 3249d...0b6

Æsj, så harry. 

Anonymkode: c5abb...cb9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 13.36):

Nei, vet du hva. Camel toe er ikke noe som kommer naturlig. Det er ikke noe kvinner får i normale klær. For å få camel toe gjøres det bevisst. Det krever ekstremt tettsittende plagg som man drar langt opp i skrittet. Det er flere bevisste valg som skaper effekten. Da gjør man det for å fremheve konturen av kjønnsorganet. 

Det kan sammenlignes med at du ser hele formen på mannens penis gjennom buksa hans. Og det har jeg aldri sett. Aldri. 

Camel toe blir gjort med intensjon, det gjøres for oppmerksomhet. Det er ekkelt, og det er en form for seksuell trakassering av sine omgivelser. 

Anonymkode: 5fb3e...e9e

Veldig enig i dette. Det er blotting, desperat  og ekkelt. 

Skrevet

Veldig enig i dette. Det er blotting, desperat  og ekkelt. 

Om du mener det, så veit du virkelig ikke hva du snakker om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke mitt problem,forbruker ikke sånne fitter, jeg puler kun de som er slank og sexy 👌👌👌

Jammen så greit for deg da!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jammen så greit for deg da!

👍🏽

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg lurer enda på hva ts jobber med. Han slår meg som mindre smart når han skriver ord som "skjefen" og "tydlig". 

Anonymkode: df635...8f9

Skrevet
Bålkaffe skrev (1 time siden):

Om du mener det, så veit du virkelig ikke hva du snakker om.

Enig😊

Anonymkode: 815ad...b7d

• Liker 1
Skrevet
On 2/5/2022 at 10:08 AM, AnonymBruker said:

Dette må du tåle. Akkurat som vi kvinner må tåle å se menn i kondomdress og sykkelshorts uten å stirre. 

Anonymkode: 35252...7c0

Er det mange menn som går rundt med kondomdress på kontoret du jobber?

On 2/8/2022 at 3:26 PM, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du da ts og hvor gamle er de to damene? 

Anonymkode: 5dd07...7ad

Hvilken relevans har det?

On 2/9/2022 at 7:19 AM, AnonymBruker said:

På hvilken mannsdominert arbeidsplass går damene rundt i tights og jeans på jobb? Kommer ikke på noe annet enn treningssenter, som vel ikke helt passer. 

Vanskelig å lese forbi overskriften? Det er da tydlig skrevet at det er snakk om et kontor.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer enda på hva ts jobber med. Han slår meg som mindre smart når han skriver ord som "skjefen" og "tydlig". 

Anonymkode: df635...8f9

Visste du at dysleksi og ADHD er overrepresentert blant folk med høy IQ? Masser av dyslektikere blant utviklere i Silicon Valley blant annet. Kanskje det heller er gramatikk nazier som viser tegn på lavere intelligens da de ikke kan bidra med noe annet i debatten enn gramatikk korreksjoner...

Skrevet

Skjønner bare ikke at en kamel-tå har noe med sex å gjøre.

Anonymkode: d43c9...79b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skjønner bare ikke at en kamel-tå har noe med sex å gjøre.

Anonymkode: d43c9...79b

Verden er full av komplisere sammenhenger, for enkelte. Kameler hører hjemme i ørkenen, ørkenen er tørr, øh.. 🤔

Anonymkode: 53e96...41f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.17):

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Flytt blikket ditt et annet sted så er problemet løst.

P.S Det skrives sjefen, ikke skjefen.

Anonymkode: 085bd...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...