Gå til innhold

Cameltoe distraksjoner på kontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bålkaffe skrev (22 minutter siden):

Hm.

Jeg bruker normale klær, ikke spesielt tettsittende, men tettsittende nok til at klærne faktisk sitter på kroppen min. Jeans, joggebukser, turbukser, shortser i forskjellige stoffer etc. Og i samtlige av dem, for at buksa faktisk skal sitte, så får jeg camel toe. Hvis ikke, må jeg sagge.

Har du en løsning på dette, eller? Jeg har prøvd mange forskjellige bukser opp gjennom for å se om jeg finner noen jeg IKKE får camel toe i, og som sitter godt over magen, men har fremdeles ikke funnet noen.

Da vet du ikke hva camel toe er, for du får definitivt ikke camel toe av å gå kledd sånn. 

Anonymkode: 5fb3e...e9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da vet du ikke hva camel toe er, for du får definitivt ikke camel toe av å gå kledd sånn. 

Anonymkode: 5fb3e...e9e

Veit både hva det er og at jeg får det av å gå i normale klær.

• Liker 4
Skrevet

Jeg må ofte gå på toalettet og runke pga. de yngre kvinnene på jobb.

Anonymkode: b60ba...a89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.17):

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Anonymkode: 3249d...0b6

Hvor gammel er du da ts og hvor gamle er de to damene? 

Anonymkode: 5dd07...7ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må ofte gå på toalettet og runke pga. de yngre kvinnene på jobb.

Kunne vært faren de sin? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne vært faren de sin? 

Hæ? Om jeg kunne vært faren deres? Jo, kanskje.

Skrevet

Hæ? Om jeg kunne vært faren deres? Jo, kanskje.

Hvor gammel er du da? I 50årene ? Helt normalt å tenne på unge kvinner så lenge de er godt opp i 20åra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor gammel er du da? I 50årene ? Helt normalt å tenne på unge kvinner så lenge de er godt opp i 20åra. 

Jepp. Er 53.

Skrevet
On 2/2/2022 at 11:11 AM, AnonymBruker said:

Litt på samme måte som jeg, ved noen anledninger, går uten BH under bluse eller t-shirt. En bittebitteliten tenning der, en flørtelyst.

Anonymkode: 43c61...550

Hæh? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Har jeg aldri tenkt over. Har gått uten bh i litt over 10 år. 

Skrevet
Peanut skrev (5 minutter siden):

Hæh? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Har jeg aldri tenkt over. Har gått uten bh i litt over 10 år. 

Samme her, bh'er er ubehagelige og tilbyr egentlig bare smerter, klemming og spiler på avveie.

Men det skal visst seksualiseres dét også.

• Liker 2
Skrevet

Hvis det med cameltoe mene at buksa går helt opp i sprekken, synes jeg ikke det er så fint. jeg ville gått inn for å feste blikket på ansiktet hennes. Hvis det er snakk om at venusberget vises tydelig, uten at sprekken vises, kan det være hot. desto større grunn til ikke å fete blikket der, selv om det er vanskelig å unngå å se det.

Anonymkode: 3947a...213

Skrevet

Jeg har også en kollega som bruker stayups til korte skjørt. Strømpekanten vises når hun sitter, men jeg tenker at hun ikke synes det gjør noe. Selv synes jeg det ser litt rart ut. 

Anonymkode: 63e3b...c5a

• Liker 1
Skrevet

Tenker at som mann plikter du å gi dette litt ekstra oppmerksomhet.

Ikke stirring selvfølgelig, det er bare creepy, men at du kikker litt ekstra når muligheten byr seg. Gjerne kikke litt samtidig som du later som at du tror hun ikke ser, feks i et speil eller noe, så kvekke til og fremstår litt flau og forlegen når du «oppdager» at du er avslørt.

Lykke til :) 

• Liker 1
Skrevet

På hvilken mannsdominert arbeidsplass går damene rundt i tights og jeans på jobb? Kommer ikke på noe annet enn treningssenter, som vel ikke helt passer. 

Anonymkode: 42ce7...199

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

På hvilken mannsdominert arbeidsplass går damene rundt i tights og jeans på jobb? Kommer ikke på noe annet enn treningssenter, som vel ikke helt passer. 

Anonymkode: 42ce7...199

Hvorfor skal ikke kvinner kunne gå i jeans på arbeidplassen?

Anonymkode: 08954...a5d

• Liker 1
Skrevet

Kan jo ikke si annet enn at dette er veldig sexy og nydelig

188_1000.jpg

Anonymkode: 6a849...616

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

188_1000.jpg

Er det en mann med liten kuk?   Ser ut som mannehender.

Anonymkode: cda7c...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

188_1000.jpg

Slik går jeg😊

Anonymkode: 815ad...b7d

• Hjerte 1
Skrevet

Slik går jeg😊

Liten kuk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Liten kuk? 

Bollemus kalles det😊

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...