AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #21 Skrevet 2. februar 2022 3 hours ago, flusa said: Det er da helt normalt å se på andre mennesker,være om det er på skrittet,kløften,ansiktet osv. Men å nistirre er en annen sak. Sitter jo selvsagt ikke å nistirrer. Men er vanskelig å unngå å sende noen blikk dit. Som sag det er distraherende, og det regner jeg med at det er for mange flere menn enn bare meg på kontoret. Anonymkode: 3249d...0b6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #22 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig) Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret. Anonymkode: 3249d...0b6 Når ble cameltoe attraktivt? Må ha sovet i timen. Trodde dette var noe man ville unngå? Hilsen kvinne 34 Anonymkode: 25172...2cb 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #23 Skrevet 2. februar 2022 Vi vil ha oppmerksomhet, men vil ikke du skal legge an på oss. Vil bare at du skal nyte synet, og evnt gå på toalettet og ta en runk etter å ha sett på oss. Eller... Kanskje de bare tok på ei bukse de trives i, og ikke har tenkt over cameltoe i det hele tatt? Kanskje ingen andre enn DU legger merke til det? Kanskje DU er problemet, ikke de, som er skapt som de er. Noen kvinner får cameltoe hvis buksa skal sitte ordentlig på, på samme måte som noen menn har stor pung og penis og får stor bul på buksa, mens andre ikke. Anonymkode: 0587a...572 12
Gjest Paramount Skrevet 2. februar 2022 #24 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De vet jo at de viser cameltoe. Jeg gjør også det bevisst. Du kan jo se en annen vei, du behøver jo ikke se på om du ikke vil. Men de er nok klar over det, tro meg. Anonymkode: 815ad...b7d Helt klart vet de det. For noen er det gøy å være elefanten i rommet av og til. Det kan være spennende. Litt barnslig vil noen kanskje si, men ingen faller død om på gaten av det. Uten underliggende sykdom selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #25 Skrevet 2. februar 2022 Selvsagt vet de det. De ser seg jo i speilet. Når de fortsatt gjør det er det fordi de synes det er kult å se sånn ut. Det betyr likevel ikke at de skal stirres på eller flørtes med. Jeg har kjøpt bikini som viser og fremhever cameltoe med vilje, fordi jeg har litt glede av det noen ganger. Litt på samme måte som jeg, ved noen anledninger, går uten BH under bluse eller t-shirt. En bittebitteliten tenning der, en flørtelyst. Anonymkode: 43c61...550
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #26 Skrevet 2. februar 2022 folk som velger å glo andre mennesker i skrittet, er vel langt mer merkelige enn folk som går med sånn "cameltoe" på jobben. Anonymkode: 4bd7d...79a 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #27 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ganske vanskelig å unngå gitt. Anonymkode: 3249d...0b6 Terapi høres ut som et godt alternativ for deg. Evt kan du slutte i jobben. Anonymkode: 8b0e1...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #28 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sitter jo selvsagt ikke å nistirrer. Men er vanskelig å unngå å sende noen blikk dit. Som sag det er distraherende, og det regner jeg med at det er for mange flere menn enn bare meg på kontoret. Anonymkode: 3249d...0b6 Og da har alle dere menn et problem. Ikke kvinnene (eller jenter som du så fint nedgraderer de til). Du/dere er et typisk eksempel på at dere mener kvinner skal gjøre endringer fordi du/dere ikke evner å holde deres lyster for dere selv. Anonymkode: 8b0e1...0d1 6
Hippogriff Skrevet 2. februar 2022 #29 Skrevet 2. februar 2022 For en gjeng. Kanskje ser de det ikke selv. Kanskje har de ikke tenkt over det. Kanskje liker de bare slike bukser. Kanskje tenker de ikke på jobben som en sjekkearena og et sted man må "passe på signalene man sender stakkars hjelpeløse og ustyrlige menn". Kanskje de bare vil gjøre jobben sin. I fred. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #30 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og da har alle dere menn et problem. Ikke kvinnene (eller jenter som du så fint nedgraderer de til). Du/dere er et typisk eksempel på at dere mener kvinner skal gjøre endringer fordi du/dere ikke evner å holde deres lyster for dere selv. Anonymkode: 8b0e1...0d1 Jepp, ganske typisk for menn med dårlig impulskontroll å skylde på ytre omstendigheter. (Bukse med cameltoe; klart hun vil bli stirret på/distrahere menn med vilje. Favorittlaget tapte fotballkampen; knuste (sett inn valgfritt møbel/gjenstand) - klart man må få utløp for frustrasjon via materiell vold)) - osv. Anonymkode: 1c54d...282 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #31 Skrevet 2. februar 2022 Ikke sikkert at de vet det. Jeg pleier aldri å sjekke skrittet i speilet før jeg går ut døra, cameltoe er ikke noe jeg tenker på overhodet. Hadde knapt visst hva det var om jeg ikke hadde sett det nevnt her på Kvinneguiden. Anonymkode: acc37...28e 6
Gjest Paramount Skrevet 2. februar 2022 #32 Skrevet 2. februar 2022 Merkelig vending på denne diskusjonen. Greit nok at noen få menn feiltolker fullstendig og tror de ser en desperat kvinne som er lett tilgjengelig. Men, det tror jeg ikke gjelder for flertallet. De fleste legger godt merke til det uten å stirre, og synes det er meget hot, og lar det bli med det. Vanligvis er det kvinner som blir hysteriske og får problemer dersom medsøstre er i modus til å føkke litt med hjernen til menn.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #33 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når ble cameltoe attraktivt? Må ha sovet i timen. Trodde dette var noe man ville unngå? Hilsen kvinne 34 Anonymkode: 25172...2cb Siden KG. Det er ikke regnet som attraktivt blant menn flest, i likhet med det meste som omtales her inne. De fleste menn er ute og puler, de som ikke får pule er her inne og skriver. Det sier seg selv at da er det som beskrives her, litt ute av sync med den generelle manns seksualitet. Anonymkode: 77a06...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #34 Skrevet 2. februar 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: folk som velger å glo andre mennesker i skrittet, er vel langt mer merkelige enn folk som går med sånn "cameltoe" på jobben. Anonymkode: 4bd7d...79a Det er helt normalt å legge merke til noe som skiller seg ut og ta noen ekstra blikk. Og som sagt kan man finne plenty av skjult kamera klipp på youtube av kvinner som kikker på bulen til menn også. Det er samme som gjør at alle glaner på en ulykke når de kjører forbi den. 47 minutter siden, AnonymBruker said: Og da har alle dere menn et problem. Ikke kvinnene (eller jenter som du så fint nedgraderer de til). Du/dere er et typisk eksempel på at dere mener kvinner skal gjøre endringer fordi du/dere ikke evner å holde deres lyster for dere selv. Anonymkode: 8b0e1...0d1 Sex er en av de sterkeste driftene et mennesket har. Og hos menn er det ekstra sterkt. Man kan ikke benekte sin natur. Det blir som å kreve at en person ikke rødmer når h*n blir flau, eller at en hund ikke logrer når den blir glad. 32 minutter siden, Hippogriff said: For en gjeng. Kanskje ser de det ikke selv. Kanskje har de ikke tenkt over det. Kanskje liker de bare slike bukser. Kanskje tenker de ikke på jobben som en sjekkearena og et sted man må "passe på signalene man sender stakkars hjelpeløse og ustyrlige menn". Kanskje de bare vil gjøre jobben sin. I fred. Som sagt så er det ikke bare snakk om konturene av kjønnslepper gjennom tightsen. De har dratt den langt oppi sprekken, og presterer til og med å få en massiv cameltoe langt inni sprekken når de har jeans på. Og da kan jeg aldri i verden tenke meg at dette ikke er noe de ikke legger merke til selv, eller gjør bevisst. Anonymkode: 3249d...0b6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #35 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig) Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret. Anonymkode: 3249d...0b6 To tips; 1. Ikke se jenter i skrittet. 2. Ikke ranger kvinner. Det gjør man på ungdomsskolen Anonymkode: 04cc4...3c8 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #36 Skrevet 2. februar 2022 De gangene jeg har cameltoe er det ikke bevisst eller noe jeg vet om, nei Anonymkode: f6059...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #37 Skrevet 2. februar 2022 Som om det har noe å bety i praksis hvor en retter øynene. Jeg ser på det jeg vil se på og hva andre mener om det kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 58367...966
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #38 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitter jo selvsagt ikke å nistirrer. Men er vanskelig å unngå å sende noen blikk dit. Som sag det er distraherende, og det regner jeg med at det er for mange flere menn enn bare meg på kontoret. Anonymkode: 3249d...0b6 Hvordan kan det være vanskelig å "å unngå å sende noen blikk dit"? Du er vel voksen med impulskontroll? Det går kanskje mer på at du har LYST til å se, og tillater deg å se med argumentasjon om at damene kanskje ønsker det selv. Anonymkode: 04cc4...3c8 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #39 Skrevet 2. februar 2022 Si i fra til HR. Jeg mener at det er deres plikt å be kvinnene kle på seg. Trur folk hadde sagt i fra om det var en mann som gikk i tights som viste penisen klart og tydelig nedover låret. Anonymkode: 9fe71...cfc
Gjest Paramount Skrevet 2. februar 2022 #40 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som om det har noe å bety i praksis hvor en retter øynene. Jeg ser på det jeg vil se på og hva andre mener om det kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 58367...966 Litt enig med deg, dersom jeg forstår deg rett. Det er så utrolig overdrevet dette problemet. Samme hvor du stirrer og glaner så ser det dumt ut. Det er uansett den som stirrer som framstår som dum. Eventuelt den som reagerer med forakt fordi noen så akkurat DER, fordi akkurat det stedet er så spesielt at det ikke tåler det minste blikk eller oppmerksomhet. Å bli glodd på er alltid ubehagelig, heldigvis er det sjelden at det skjer, og heldigvis er det mange som har et litt mer avslappet forhold til seg selv og sin egen kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå