Gå til innhold

Cameltoe distraksjoner på kontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dere klarer jo ikke det. Det er plenty av skjult kamera klipp på youtube hvor menn legger inn noe for å få en overdreven bul hvor samtlige kvinner de passerer på gata stirrer på bulen deres.

Og som sagt så er cameltoen til disse jentene veldig tydlig. Det er ikke bare en kontur av kjønnsleppene gjennom buksa, tightsen eller buksene er dratt langt opp i sprekken. Og det er jo derfor jeg sier at dette umulig kan være noe de ikke er bevisst på selv, og/eller gjør med vilje.

Anonymkode: 3249d...0b6

Jada, plenty skjulte kameraklipp fra land som USA med 250 millioner mennesker, de klarer alltids å finne noen liksom. Og med en overdreven bul, kom igjen da, de overdriver noe ekstremt og så er det liksom et bevis hva som skjer til vanlig?

Anonymkode: 93739...936

• Liker 4
Skrevet

Synes faktisk menn at cameltoe er fint og sexy? Cameltoe er skikkelig pinlig, synes jeg, og jeg gjør alt jeg kan for å unngå å få det selv.

Anonymkode: af0d7...df7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes faktisk menn at cameltoe er fint og sexy? Cameltoe er skikkelig pinlig, synes jeg, og jeg gjør alt jeg kan for å unngå å få det selv.

Min erfaring er at menn liker å se det. Jeg synes det er litt gøy å provosere med cameltoe og kløft😊

Anonymkode: 815ad...b7d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.17):

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Vel.. kan bare snakke for meg selv, jeg pleide ikke være klar over når jeg har det. Jeg er født med en vagina. Det er en normal greie at enkelte bukser viser det bedre enn andre. MEn etter å ha lest her inne har jeg blitt veldig oppmerksom på det. MEn altså, det er ikke lettere å skjule enn en normal størrelses penis. Så skjerp deg. Hvilken voksen mann tåler ikke konturene av en voksen kvinne..

Anonymkode: 79747...fb8

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.46):
Endret av Tennplugg
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kan være mindblowing synes jeg. Ikke dersom du har en åletrang slitt jeans som er trukket ekstremt langt opp, og en kort jakke,  eller ser nokså shabby ut ellers, da blir det komplett mislykket. I tights, i bikini, i en litt løs ny jeans, og i dressbukse, har det en meget positiv effekt, for å si det forsiktig 😳. Men vi tenker nok ikke alle likt når det kommer til dette. Bare min mening. 

Hadde du feks "fått til" en liten cameltoe i slike bukser ville det vært nokså uskyldig hot:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jeans/levis-441/loose-straight-wb-low-blow-183034-1056/

Endret av Paramount
Skrevet

Hadde blitt distrahert jeg også, om en kjekk og stram kar med tight dongeribukse gikk rundt med en synlig fin bul i buksa.

Så ærlig skal jeg være. Hadde sikkert begynt å fantasert om saker og ting også.. Men sånn er jeg, og sånn er det! Tralala 🙈 (k33)

Anonymkode: 81ae4...923

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er kvinne og ser ikke kollegaene mine i skrittet på jobb. Det har noe med settingen å gjøre. Føles rart om jeg skulle gjort det.
Camel toe, bukser som er dradd langt opp i rævsprekken, trang BH som kløyver puppene dekket av en stram topp, alt dette synes jeg er dårlig stil - og et billig forsøk å få oppmerksomhet på

Anonymkode: 3360d...d77

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn liker det nok på samme måte som en kan like at en attraktiv kvinne kler av seg og viser seg frem. Klart, gjør hun dette offentlig betrakter en henne deretter, men en kan jo fint synes noe er sexy og samtidig harry eller ustilig. 

• Liker 1
Skrevet

Dette må du tåle. Akkurat som vi kvinner må tåle å se menn i kondomdress og sykkelshorts uten å stirre. 

Anonymkode: 35252...7c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 0.00):

Hadde blitt distrahert jeg også, om en kjekk og stram kar med tight dongeribukse gikk rundt med en synlig fin bul i buksa.

Så ærlig skal jeg være. Hadde sikkert begynt å fantasert om saker og ting også.. Men sånn er jeg, og sånn er det! Tralala 🙈 (k33)

Anonymkode: 81ae4...923

Det er deilig å se på😍

Anonymkode: 815ad...b7d

• Liker 2
Skrevet

Jeg sluttet i den beste jobben jeg noensinne har hatt pga menn som deg. Følte meg som et stykke kjøtt på jobb. Var den eneste under 30 på et mannsdominert sted.

Anonymkode: 293ac...8ca

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 10.08):

Dette må du tåle. Akkurat som vi kvinner må tåle å se menn i kondomdress og sykkelshorts uten å stirre. 

Anonymkode: 35252...7c0

Er det noen som ikke "tåler" det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.46):

Er det virkelig det? Skjønner dere at vi kvinner går rundt å har menn rundt oss med penisbul hver eneste dag? Hvorfor klarer vi å unngå å se og stirre, men ikke dere? Dere ser på oss noe veldig, på pupper og skritt, og i mange tilfeller er det skikkelig ubehagelig å bli stirra ned av menn. Ja, og det er mange som ikke klarer å holde fingrene for seg selv heller, eller kommentarene. Men hvorfor klarer vi det? Hva er det som gjør oss så mye mer respektfulle enn dere når det gjelder kropp og den menneskeretten det er å eie sin egen?

Anonymkode: 93739...936

Nei, vet du hva. Camel toe er ikke noe som kommer naturlig. Det er ikke noe kvinner får i normale klær. For å få camel toe gjøres det bevisst. Det krever ekstremt tettsittende plagg som man drar langt opp i skrittet. Det er flere bevisste valg som skaper effekten. Da gjør man det for å fremheve konturen av kjønnsorganet. 

Det kan sammenlignes med at du ser hele formen på mannens penis gjennom buksa hans. Og det har jeg aldri sett. Aldri. 

Camel toe blir gjort med intensjon, det gjøres for oppmerksomhet. Det er ekkelt, og det er en form for seksuell trakassering av sine omgivelser. 

Anonymkode: 5fb3e...e9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 11.39):

Jepp, ganske typisk for menn med dårlig impulskontroll å skylde på ytre omstendigheter. (Bukse med cameltoe;  klart hun vil bli stirret på/distrahere menn med vilje. Favorittlaget tapte fotballkampen; knuste (sett inn valgfritt møbel/gjenstand) - klart man må få utløp for frustrasjon via materiell vold)) - osv.

Anonymkode: 1c54d...282

Men emosjonelle, det er de ikke 😂

Anonymkode: 8b0e1...0d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 12.17):

Det er helt normalt å legge merke til noe som skiller seg ut og ta noen ekstra blikk. Og som sagt kan man finne plenty av skjult kamera klipp på youtube av kvinner som kikker på bulen til menn også. Det er samme som gjør at alle glaner på en ulykke når de kjører forbi den.

Sex er en av de sterkeste driftene et mennesket har. Og hos menn er det ekstra sterkt. Man kan ikke benekte sin natur. Det blir som å kreve at en person ikke rødmer når h*n blir flau, eller at en hund ikke logrer når den blir glad.

Som sagt så er det ikke bare snakk om konturene av kjønnslepper gjennom tightsen. De har dratt den langt oppi sprekken, og presterer til og med å få en massiv cameltoe langt inni sprekken når de har jeans på. Og da kan jeg aldri i verden tenke meg at dette ikke er noe de ikke legger merke til selv, eller gjør bevisst.

image.gif.91da1942dafccc9786b9345637b4438f.gif

Anonymkode: 8b0e1...0d1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.17):

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Usedvanlig sexuelt underernært du........hva med å vise litt respekt å heve blikket ??

Anonymkode: f60ed...9aa

• Liker 1
Skrevet

Ts hva jobber du med /som? 

Anonymkode: df635...8f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, vet du hva. Camel toe er ikke noe som kommer naturlig. Det er ikke noe kvinner får i normale klær. For å få camel toe gjøres det bevisst. Det krever ekstremt tettsittende plagg som man drar langt opp i skrittet. Det er flere bevisste valg som skaper effekten. Da gjør man det for å fremheve konturen av kjønnsorganet. 

Det kan sammenlignes med at du ser hele formen på mannens penis gjennom buksa hans. Og det har jeg aldri sett. Aldri. 

Camel toe blir gjort med intensjon, det gjøres for oppmerksomhet. Det er ekkelt, og det er en form for seksuell trakassering av sine omgivelser. 

Anonymkode: 5fb3e...e9e

Hm.

Jeg bruker normale klær, ikke spesielt tettsittende, men tettsittende nok til at klærne faktisk sitter på kroppen min. Jeans, joggebukser, turbukser, shortser i forskjellige stoffer etc. Og i samtlige av dem, for at buksa faktisk skal sitte, så får jeg camel toe. Hvis ikke, må jeg sagge.

Har du en løsning på dette, eller? Jeg har prøvd mange forskjellige bukser opp gjennom for å se om jeg finner noen jeg IKKE får camel toe i, og som sitter godt over magen, men har fremdeles ikke funnet noen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Paramount
Skrevet
Bålkaffe skrev (16 minutter siden):

Hm.

Jeg bruker normale klær, ikke spesielt tettsittende, men tettsittende nok til at klærne faktisk sitter på kroppen min. Jeans, joggebukser, turbukser, shortser i forskjellige stoffer etc. Og i samtlige av dem, for at buksa faktisk skal sitte, så får jeg camel toe. Hvis ikke, må jeg sagge.

Har du en løsning på dette, eller? Jeg har prøvd mange forskjellige bukser opp gjennom for å se om jeg finner noen jeg IKKE får camel toe i, og som sitter godt over magen, men har fremdeles ikke funnet noen.

Fint svar til hun som påstår at det er ekkelt og en form for trakassering. Så feil kan en ta altså. Det er greit å ha egne meninger, men enkelte meninger er ikke greie. De må i det minste nyanseres en smule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...