Gå til innhold

Cameltoe distraksjoner på kontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Anonymkode: 3249d...0b6

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Selv om noen har relativt synlig kjønnsorgan gjennom tøyet betyr ikke det at du skal stirre på det… Nei, du kan ikke ta det opp med HR. Da blir du i så fall stemplet som pervo.

Anonymkode: f631c...cfa

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om noen har relativt synlig kjønnsorgan gjennom tøyet betyr ikke det at du skal stirre på det… Nei, du kan ikke ta det opp med HR. Da blir du i så fall stemplet som pervo.

Ganske vanskelig å unngå gitt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det virkelig det? Skjønner dere at vi kvinner går rundt å har menn rundt oss med penisbul hver eneste dag? Hvorfor klarer vi å unngå å se og stirre, men ikke dere? Dere ser på oss noe veldig, på pupper og skritt, og i mange tilfeller er det skikkelig ubehagelig å bli stirra ned av menn. Ja, og det er mange som ikke klarer å holde fingrene for seg selv heller, eller kommentarene. Men hvorfor klarer vi det? Hva er det som gjør oss så mye mer respektfulle enn dere når det gjelder kropp og den menneskeretten det er å eie sin egen?

Anonymkode: 93739...936

• Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Riiiiight. For din egen del bør du gjøre det diskret i så tilfelle. Jeg ser  på bulende naturlige mannelemmer i bukser hver dag på kontoret, men det betyr ikke at de ser at jeg kaster et blikk. Selv om noen kommer halvstiv inn døra betyr ikke det at jeg kan stirre på skrittene deres. Du velger selv hvor du ønsker å se, men jeg vil anbefale at du holder deg til ansiktet hos kvinner og da spesielt i en arbeidssituasjon!

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

pissprat. det er ditt valg å stirre eller ikke fokusere på andre ting. :P

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner dere at vi kvinner går rundt å har menn rundt oss med penisbul hver eneste dag? Hvorfor klarer vi å unngå å se og stirre, men ikke dere?

Dere klarer jo ikke det. Det er plenty av skjult kamera klipp på youtube hvor menn legger inn noe for å få en overdreven bul hvor samtlige kvinner de passerer på gata stirrer på bulen deres.

Og som sagt så er cameltoen til disse jentene veldig tydlig. Det er ikke bare en kontur av kjønnsleppene gjennom buksa, tightsen eller buksene er dratt langt opp i sprekken. Og det er jo derfor jeg sier at dette umulig kan være noe de ikke er bevisst på selv, og/eller gjør med vilje.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Til og med femåringen her i huset vet at han ikke skal stirre. Imponerende at TS påstår å være dårligere utviklet enn det.

• Liker 20
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Har 2 attraktive unge kvinner på kontoret, mens resten er ganske mannsdomminert pluss noen eldre og/eller overvektige kvinner i administrasjon/økonomi avdelingen. Men disse to attraktive unge kvinnen i motsetning til de andre mer uattraktive kvinnne går ofte rundt med en veldig synlig cameltoe. Og jeg kan aldri tenke meg at dette ikke er noe de ikke vet om selv, og/eller bevisst har lagt opp til. Begge to har en kjæreste hjemme så de er vel ikke ute etter å sjekke opp noen på kontoret. Men det må vel være for å få oppmerksomhet på noen måte? Eller kanskje det er en konkurranse mellom de to om oppmerksomhet (hun ene er vel kanskje en sterk 7'er, mens hun andre er minst en 9,5 på utseende skalaen, og jeg har bare ikke satt 10 fordi perfeksjon jo er uoppnåelig)

Som mann har jeg jo ikke noe imot å se en fin cameltoe på en fin jente, men det kan jo bli veldig distraherende. Og jeg kan tenke meg at det kan være en nesten umulig oppgave å for f.eks HR eller skjefen å si fra til disse to om at de kanskje burde tone ned denne flashingen på kontoret.

Slutt å stirre på skrittet til kollegaene dine din gris!!

Anonymkode: 08954...a5d

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

æsj, hva faen?🤷‍♀️ bare det å rate noen på en skala er barnslig

Anonymkode: 09b70...b83

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

haha kvinneguiden på sitt beste. herregud er vel like naturlig at blikket blir dratt på et skritt som syns som det for andre ikke er. betyr ikke at man er gris. helt naturlig tenker jeg. dessuten kan det være en ren refleks å stirre også, som hvis noen har en litt kraftig kløft. blikket flyttes kjapt ditt men betyr ikke at jeg har grise tanker eller syns det var så flott. 

Anonymkode: 088f9...5ef

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Det er da helt normalt å se på andre mennesker,være om det er på skrittet,kløften,ansiktet osv.

Men å nistirre er en annen sak.

Det kan fort bli en besettelse hos mange,kvinner eller menn.

Men,ja,det er mange som ifører seg klær som tiltrekker oppmerksomhet,enten man han kjæreste eller ei.

Kan være de liker å få beundrende blikk,og de er sikkert klar over at de har synlig cameltoe,ellers er det fullt mulig å dra på seg en lengre genser eller jakke som skjuler denne cameltoen ;)

Så lenge man bare 'ser', ser jeg ikke problemet.

Dagen man kommer med ytringer,tafsing, blir det er problem.

Endret av flusa
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er en uting at 9,5-kvinner har vanlig jobb på et kontor.

De hører hjemme på en yacht i St.Tropez og på den røde løperen i Cannes sammen med sofistikerte menn. Ikke på et anonymt kontor i et forblåst land ingen har hørt om.

Anonymkode: a14a0...2a9

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ser  på bulende naturlige mannelemmer i bukser hver dag på kontoret, men det betyr ikke at de ser at jeg kaster et blikk. Selv om noen kommer halvstiv inn døra betyr ikke det at jeg kan stirre på skrittene deres.

Jeg tror jeg ville ha ventet før jeg gikk synlig halv-erigert rundt i kontorlandskapet.

Anonymkode: 43c61...550

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Unge nyforelskede kvinner kler seg ofte annerledes enn andre kvinner. De har mye sex, er i godt humør, og viser det på ulike måter, noen ekstra tydelig. Ingen vits å stirre på noe som helst. Et lite glimt av og til er nok til å bli inspirert og motivert. Det er bare gøy og sexy. Det går over.

Skrevet

Kanskje de er ute etter en flørt?  De sender ut veldig sterke signal på at de ønsker en kjøttpølse mellom leppene.

Anonymkode: cda7c...962

• Hjerte 1
Skrevet

De vet jo at de viser cameltoe. Jeg gjør også det bevisst. Du kan jo se en annen vei, du behøver jo ikke se på om du ikke vil. Men de er nok klar over det, tro meg. 

Anonymkode: 815ad...b7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

De vet jo at de viser cameltoe. Jeg gjør også det bevisst. Du kan jo se en annen vei, du behøver jo ikke se på om du ikke vil. Men de er nok klar over det, tro meg. 

Anonymkode: 815ad...b7d

Jeg liker ikke å vise cameltoe bevisst🤭

Mannen min derimot,syns det er veldig hot🤪

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...