Gå til innhold

Hva er det mest irriterende av nabobråk du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det aller mest irriterende du har opplevd av nabobråk før?

Anonymkode: b74ff...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som tråkker rundt i flere timer og flytter på ting og mister ting i gulvet hele tiden. Hva holder de på med, egentlig??? 

Anonymkode: 03d8b...397

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som tråkker rundt i flere timer og flytter på ting og mister ting i gulvet hele tiden. Hva holder de på med, egentlig??? 

Ommøblerer?

• Liker 1
Skrevet

De som bråker bare akkurat nok til at de forstyrrer, men ikke nok til at man kan si fra. Det er de mest irriterende synes jeg. 

Anonymkode: 493cd...2dd

• Liker 14
Skrevet

Ommøblerer?

Hver eneste dag? 

• Liker 2
Skrevet

Å ende som klage mur til to naboer som har en feide på gang 🙈

Anonymkode: 73fb5...f5a

• Liker 1
Skrevet

Annenhver dag 2 tik 4 timer med HØY sang på karaokeannlegg med dør oppe, dårlig isolert rom (innredet garasje). Står gjerne i døra og leker at nabolaget er publikum. Det er ikke borettslag men eneboliger.

Anonymkode: ca7d0...5f3

• Liker 1
Skrevet

Var en nabobygget som sto og sorterte papp rundt to-tre på natta. Kunne sikkert sovet meg igjennom det, men han var heldigvis høflig nok til å ta med radioen på høyt nok volum til at jeg ikke kunne gå glipp av den fantastiske sing-along’en hans… Dette mens pappen ble møysommelig brettet og lagt tilbake i søpla.

Anonymkode: 8d230...df5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for all del glad i barn, men huseier har 3 tette mellom 5 og 2 år. Mye lyd!

Skrevet

Han som hadde slumringer på alarmen i 2 timer fra kl.5 HVER DAG!!! Selv i helgene. Tok det opp flere ganger men "Det er så deilig å sove videre etter en alarm". Virkelig?? Du sover så godt de 10 minuttene før neste?? 😣😣😣 

Eller hun som hadde med en ny fyr hjem hver fredag og hadde høylytt sex med åpne vinduer hele natta og dagen etter. Hylte og skreik.... For å så si på sommerfesten at hun aldri hadde hatt en orgasme 😒 Hun roet seg etter så mange klager og trusler om å skru igjen vinduer, opptak av lyd sendt til foreldrene eller andre ting. Selv er jeg konfliktsky, men det var ikke 4-barnsmoren under meg (som skjelte henne ut på flere språk) eller vaktmesteren på 60 i kjelleren 🤣🤣🤣

Anonymkode: ca97f...d12

• Liker 13
  • Hjerte 3
Skrevet

Bor i rekkehus og flytta noen inn i nabohuset nylig. De tømte ut absolutt alt innvendig og begynte med boring og saging i veggen vi delte klokka sju på morgenen på lørdager i flere måneder. Jeg vet at regelen er at det skal være stille mellom 11 og 7, men det går an å være litt greie, spesielt siden både jeg og samboer jobber natt.

Anonymkode: ac2fc...670

• Liker 5
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg bodde på et hybelhus en gang og han ene av de som bodde der hadde fest til langt på natt og tror det var en ukedag. Bodde selvfølgelig vegg i vegg med han og det var papirtynne vegger. Det var hoing og skriking i gangen og da jeg klagde så skrudde han opp lyden på musikken. Vi var flere som var ganske sure da og klagde på han til huseier, og han ble kastet ut ikke så lenge etter det.

Ellers var ikke det å bo i blokk en drøm heller eller det vil si ikke der jeg bodde. Veldig mye unge folk som hadde kjøpt seg sin første bolig så mye små leiligheter. Min leilighet vendte selvfølgelig akkurat ut mot veien der alle måtte gå og kjøre forbi når de skulle hjem eller skulle en plass. Det var liksom ikke måte på til bråk. En eller annen idiot med motorsykkel som kjørte frem og tilbake flere kvelder på rad. Folk som kom hjem fra fest og hylte og skreik utenfor. Naboer som hadde fest. Naboene over hadde små unger som løp frem og tilbake i timesvis. Nabo som hadde balkong over mitt soverom og kranglet/diskuterte støtt og stadig.

Veldig mye sånne ting som gjentok seg. Jeg valgte å flytte for når bråket kom fra så mange ulike kilder så tviler jeg på at det hadde hjulpet å klage.

Endret av AprilRyan
Skrevet
AprilRyan skrev (Akkurat nå):

Jeg bodde på et hybelhus en gang og han ene av de som bodde der hadde fest til langt på natt og tror det var en ukedag. Bodde selvfølgelig vegg i vegg med han og det var papirtynne vegger. Det var going og skriking i gangen og da jeg klagde så skrudde han opp lyden på musikken. Vi var flere som var ganske sure da og klagde på han til huseier, og han ble kastet ut ikke så lenge etter det.

Ellers var ikke det å bo i blokk en drøm heller eller det vil si ikke der jeg bodde. Veldig mye unge folk som hadde kjøpt seg sin første bolig så mye små leiligheter. Min leilighet vendte selvfølgelig akkurat ut mot veien der alle måtte gå og kjøre forbi når de skulle hjem. Det var liksom ikke måte på til bråk. En eller annen idiot med motorsykkel som kjørte frem og tilbake flere kvelder på rad. Folk som kom hjem fra fest og hylte og skreik utenfor. Naboer som hadde fest. Naboene over hadde små unger som løp frem og tilbake i timesvis. Nabo som hadde balkong over mitt soverom og kranglet/diskuterte støtt og stadig.

Veldig mye sånne ting som gjentok seg. Jeg valgte å flytte for når bråket kom fra så mange ulike kilder så tviler jeg på at det hadde hjulpet å klage.

Skulle anmeldt 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Skulle anmeldt 

Vet ikke hvem du mener jeg skulle anmeldt, men tviler på at det hadde ført til noe annet enn papirarbeid.

Skrevet

Vi hadde noen naboer som stakk på jobb ca 30 minutter før guttungen måtte gå på skolen.  Da måtte han ut å vente på de andre ungene i gata så han kunne slå følge med dem. De 30 minuttene brukte han på å finpusse forballteknikken.  Hver forbanna morgen hørte vi den ballen smelle i gjerdet.  
Tror likevel at de mest bråkete naboene jeg har hatt, bar da jeg bodde i blokk. De i etasjen over pusset opp i over ett år. Banking, skruing, saging til alle døgnets tider. Vi klaget og de brydde seg fint lite.  En gang var jeg oppe klokka to på natta og sa at nå måtte de faen gi seg. Han påsto at han ikke visste det var så lytt, stoppet men begynte på an igjen klokka tre.  Da antok han at vi hadde sovnet og ikke ville høre. Jeg solgte leiligheten til en utenlandsk familie med 4 unger, håper virkelig at de tok med seg tradisjonen med mye støy, inn i den leiligheten. 

• Liker 4
Skrevet
AprilRyan skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hvem du mener jeg skulle anmeldt, men tviler på at det hadde ført til noe annet enn papirarbeid.

Boretslaget da?

Gjest AprilRyan
Skrevet

Boretslaget da?

Ser ikke helt hva det skulle vært godt for.

Skrevet
AprilRyan skrev (Akkurat nå):

Ser ikke helt hva det skulle vært godt for.

Sende inn klage 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Sende inn klage 

Skrev jo nettopp at jeg ikke gadd det på grunn av at det var fra så mange steder. Det hadde ikke hjulpet om en skjerpet seg når det var andre som bråkte og generelt gjennomtrekk utenfor. Nå har jeg uansett flyttet derfra og det er ikke mitt problem lenger.

Skrevet

Profesjonelle musikere. De spiser opp hodet mitt. Krangler, slåss og makeup sex. HVER DAG er det bråk og ingenting fungerer.  

Anonymkode: de8a0...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...