AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Vi har vært igjennom en liten røff periode. Han dro hjem til seg selv (2 timer unna meg) så nå er avstanden stor, da vi ellers har vært samboere i 1 år, og det ble slutt på 1 års dagen🙄 jeg har følt lenge at han har vært lei meg. Nå ville han hjem for å ha alene tid og jeg ble såret av dette da jeg så dette egentlig komme. Så jeg gjorde det slutt istede (barsnlig ja, men jeg følte meg oversett og frustrert) Typen sa at han ikke ville gjøre det slutt, men ville ha tid for seg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha denne avstanden mellom oss når han ellers har mye fritid hjemme. Og mest av alt er jeg redd han skulle hjem for å være utro. Han er såret over at jeg sa det var slutt, jeg på den ene siden vil bare høre betryggende ord som at han fortsatt vil dette med meg. Og NÅ sier han at han vil være med meg og ikke skjønner hvorfor jeg gjorde det slutt, samtidig som han nå har lagt til andre jenter på instagram... Og ser ut til å gå videre. Og dette bare på dag 2. Jeg prøver å tekste han, ringe han og jeg tror jeg er litt innpåsliten nå... Føler det som en hekt. Har ikke gjort noe annet enn å sitte i sofaen i dag og vente på tlf. Gråte og vente noe mer. Når han til slutt tar tlf sier han at han elsker meg og savner meg, jeg sier det samme men føler det vanskelig å ta han tilbake når han allerede er så fort på å gå videre?! Og føler han at jeg er ute etter drama så legger han bare på tlf. Og ikke tar den igjen😖 Føler meg så jævlig frustrert selvom jeg vet at jeg er en stor del av røra. Jeg er lei av å ha vondt i hode og VENTE. Føle meg så jævla apatisk og hektet. Og han ringer heller ikke med mindre jeg tar initiativ. Alt jeg vil er å bare høre at han angrer på at han dro! At han skal slette de jentene han har lagt til.. At det er meg han vil ha, ja, en bekreftelse... Men... Nå som det er slutt så er det eneste han gjør hele dagen å drikke seg full.. Og DA er det i hvertfall vanskelig å snakke med han. Han snøvler og er bare amper på tlf. Han hadde et alkohol problem før vi møttes, men drakk bare i helgene med meg, da han forandret på det. Nå har han gått tilbake til å drikke hver dag. Og dette gjør at vi ikke klarer snakke sammen og komme til bunns i ting, da han så å si er dritings rundt 18 tiden. Hvordan skal man løse dette her? Anonymkode: 2c0d1...4b5 1
Jdz Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Hvis du leser gjennom det du har skrevet selv, så tror jeg du ser hva løsningen er. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Dump, slett og blokker. Du fortjener bedre ❤️ Anonymkode: 11596...d3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå