AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Er det normalt å få merker etter sokkene,litt innsøkk. Ser ikke ut som jeg har hovne ben,eller vann.men får disse merkene likevekt,er det fler som får det? Anonymkode: cb0a9...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Legg deg ned på gulvet med en pute eller et teppe under rompa og så tar du beina høyt til værs. Også kjent som viparita karani. Anonymkode: 3ba73...7ba
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Noen ganger man på seg sokker som er litt for trange oppover. Og jeg tipper vi er litt hovne her og der nå og da jeg, uten at vi egentlig merker det og uten at det er vedvarende. Kanskje drukket mye vann men vært lite på do på noen timer, eller snuble litt i trappa, tråkka feil eller kommet borti noe. Kanskje du ble veldig varm en stund der. Anonymkode: f0176...622 2
sicario Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det normalt å få merker etter sokkene,litt innsøkk. Ser ikke ut som jeg har hovne ben,eller vann.men får disse merkene likevekt,er det fler som får det? Anonymkode: cb0a9...0cf Ja. Slå opp i et hvilket som helst «Vi menn» fra 90 tallet, så ser du en midtsidepike med sokkemerker. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Ja, hvis du alltid har vært sånn så handler det om at noens hud er mer "trykkutsatt" enn andres. Jeg får alltid merker av sokker, også av mønsteret. Får også merker av bukselinning og alt mulig som strammer. Huden min har alltid vært sånn. Anonymkode: bb013...4e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 sicario skrev (55 minutter siden): Ja. Slå opp i et hvilket som helst «Vi menn» fra 90 tallet, så ser du en midtsidepike med sokkemerker. Haha, sikkert sant det -alle brukte jo "adidas-sokker" og ribbesokker! Anonymkode: f0176...622
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hvis du alltid har vært sånn så handler det om at noens hud er mer "trykkutsatt" enn andres. Jeg får alltid merker av sokker, også av mønsteret. Får også merker av bukselinning og alt mulig som strammer. Huden min har alltid vært sånn. Anonymkode: bb013...4e3 Samme her, alt mulig gir merker i huden, avtrykk liksom. Anonymkode: 214b3...315 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 Ja, har det jeg også. Tanta mi kaller det for tykke bonde legger.🤷♀️ Anonymkode: 5dcfd...a8c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 sicario skrev (1 time siden): Ja. Slå opp i et hvilket som helst «Vi menn» fra 90 tallet, så ser du en midtsidepike med sokkemerker. Var redd at det kunne være tegn på sykdom😪 Anonymkode: cb0a9...0cf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Jeg også, og reagerer også på enkelte sokkestrikker. Ender med at jeg får store og klærne sår og skorper der hvor strikken øverst har vært. Gjelder særlig Kari Traa sokker, også jeg som liker dem så godt da. Sånn ellers. Anonymkode: fd5a7...b84
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 Det er helt normalt dessverre, for sokker er ikke laget etter vanlig menneskeform på ankel/legg. Veldig mange av oss har ikke rett opp og ned ankler og legger uten muskler, altså passer egentlig ikke sokkedesignet for oss som har en form der. 2
Iia Skrevet 2. februar 2022 #13 Skrevet 2. februar 2022 Det er vel normalt med noe merker etter sokkene, tror jeg. Hvis du får tydelige merker, hovner opp med innsøkk der sokkene har strammet, altså, kan det handle om at du har vel mye vann ikroppen. Og hvis du ser en tydelig endring i dette, kan det kanskje være lurt med en tur til legen. Ps, jeg er ikke lege, dette er bare det jeg tror
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #14 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, hvis du alltid har vært sånn så handler det om at noens hud er mer "trykkutsatt" enn andres. Jeg får alltid merker av sokker, også av mønsteret. Får også merker av bukselinning og alt mulig som strammer. Huden min har alltid vært sånn. Anonymkode: bb013...4e3 Ja, jeg får merker i ansiktet etter folder av puta og lignende. Ser ut som et kunstverk når jeg våkner. Heldigvis går det tilbake innen jeg ankommer jobb. Har skjedd et par ganger at jeg skal forte meg og ikke har tenkt på merkene i ansiktet, og har fått noen lattermilde kommentarer på jobb når man er litt trøtt på morran. Anonymkode: 253c2...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #15 Skrevet 2. februar 2022 Iia skrev (3 timer siden): Det er vel normalt med noe merker etter sokkene, tror jeg. Hvis du får tydelige merker, hovner opp med innsøkk der sokkene har strammet, altså, kan det handle om at du har vel mye vann ikroppen. Og hvis du ser en tydelig endring i dette, kan det kanskje være lurt med en tur til legen. Ps, jeg er ikke lege, dette er bare det jeg tror Så lenge merkene forsvinner etter en stund etter man har tatt av sokkene er det ikke noe problem. Om man presser på huden med en finger, skal jo huden gå tilbake med en gang, for det betyr at det er fin flyt i kroppsvæskene eller noe sånt. Anonymkode: 253c2...f9f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #16 Skrevet 2. februar 2022 Jeg pleier å klippe dem på sidene, en liten klipp og har aldri sånne merker. Anonymkode: 5178f...4db
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #17 Skrevet 3. februar 2022 Husker jeg ble så glad når jeg fant relax-sokkene i pierre robbert-hylla, for de lagde ikke merker. Gikk etterhvert over til ankelsokker da det kom. Selv på vinteren. Husker andre brettet ned sokkene sine Anonymkode: 526ca...a61
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #18 Skrevet 3. februar 2022 Nei. Du er totalt unormal. For et freak show. Altså, av alle dumme «er det normalt..»-spørsmål🙄 Anonymkode: 9f062...8af
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #19 Skrevet 3. februar 2022 Kan ikke bruke mesteparten av kjøpesokker da de er for trange øverst! Anonymkode: f994d...c9c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan ikke bruke mesteparten av kjøpesokker da de er for trange øverst! Anonymkode: f994d...c9c Bare lurer litt: Hva er alternativet til "kjøpesokker"? Anonymkode: 1739e...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå