AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei jeg har nettopp gått fra svart boksfarget hår til blondt- oransj ish. Jeg gjorde det jo selvfølgelig selv, så dum som jeg var😵💫å har bleket det 2/3 ganger, håret mitt nå er slitt å som gummi når dt er vått (ryker lett) jeg viste jo va jeg gikk til så det var som forventet, heldigvis har jeg ganske tykt hår så jeg gikk til frisøren for å få klippet litt av det, også la jeg en kald lyse lyse lyse brun/ mørke blond farge over (minicolor). Nå er håret mitt helt blondt fra hodebunnen og til midten av håret, også en oransj brun farge i resten av håret. Det jeg har kjent på er at selvtilliten min å selvbildet mitt har blitt drastisk dårlig, føler meg ikke vel med å gå med håret mitt sånn🙃 så det jeg lurer på er om noen vet om det hadde vært en mulighet å lagt en lyse brun eller medium brun minicolor over for å få en jevn farge over hele håret? Å om minicoloren da bare hadde blitt vasket bort med tid, uten å sette spor i håret slik at jeg kan fortsette med prosessen til å bli blond når håret mitt er blitt sterkt igjen? Ps: jeg bruker k18 kur og sjampo/ balsam i samråd med frisør Anonymkode: 9eb41...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå