Gå til innhold

Åpner Leos Lekeland nå? Forstår ikke reglene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lettelsene i dag - Leos Lekeland nå? Forstår ikke reglene 🥲

Anonymkode: 5e8ca...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reglene er at lekeland kan åpne, men de må drive "smittevernsforsvarlig" hva nå enn det betyr :) (Kanskje at de har antibac ute, vasker i blant osv + at kanskje aktiviteter med veldig nær kontakt må være stengt? Vil tro de som faktisk driver slike bedrifter har fått mer konkrete retningslinjer å forholde seg til)

Om Leos lekeland spesifikt åpner kommer de nok til å skrive på hjemmesidene sine. 

Anonymkode: c52ce...d5d

Skrevet

Ja, jeg tolker det sånn. Men at ungene må holde 1 meters avstand....(haha).

Anonymkode: 8e254...c3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold
  • Fornøyelsesparker, lekeland, spillehaller og liknende kan åpne opp igjen, men de må ha smittevernfaglig forsvarlig drift.

Hva er vanskelig med å forstå dette?

kilde - https://www.nrk.no/norge/dette-vet-vi-om-koronalettelsene-1.15836129

Anonymkode: 6e333...cd0

Det skulle ikke være skjult🤪

Sitat
  • Fornøyelsesparker, lekeland, spillehaller og liknende kan åpne opp igjen, men de må ha smittevernfaglig forsvarlig drift.

Anonymkode: 6e333...cd0

Skrevet

Her jeg bor har lekeland og badeland vært åpent lenge....de har begrenset ant besøkende så det blir lettere å holde avstand  . Vi hae vært i flere bursdagen i høst på vårt nærmeste lekeland i allefall 

Anonymkode: 39267...bf4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her jeg bor har lekeland og badeland vært åpent lenge....de har begrenset ant besøkende så det blir lettere å holde avstand  . Vi hae vært i flere bursdagen i høst på vårt nærmeste lekeland i allefall 

Ja i høst ja. Men regner da med det var stengt i desember som i resten av landet??

Anonymkode: 6f027...d77

• Liker 4
Skrevet

Ja det gjør de

Anonymkode: 74b7d...ad8

Gjest WhisperingWind
Skrevet

For barn og unge er det ikke "regler" lenger. Meter avstanden for barn mht Lekeland er mer mot at de må begrense hvor mange de kan slippe inn om gangen så det ikke blir klynger med barn. 

Skrevet

Men husk 1 meter og munnbind fortsatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du følger godt med 😅

Anonymkode: 6056c...72e

Skrevet

Håper det.

Det er så utrolig lett å få seg alene-mor-mus der.

Anonymkode: fe478...3f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...