Gå til innhold

Finnes det noe maling som er egnet til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sprø fantasi om å dekke sengen og store deler av soverommet med noe beskyttelseslaken og elske heftig med min kjære innsmurt i noe slags maling i alle slags farger samtidig som vi lager bilder med kroppene våre. Tror dere det finnes noe slags maling som passer til dette?

Anonymkode: 47182...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Maling som er tiltenkt barn.

Ellers er naturellyoughurt blandet med konditorfarge en grei løsning hvis dere ikke skal male med malingen. Setter nok farge på huden da, men dere har vel hjemmekontor. 😉

Endret av loveli
Skrevet

Kroppsmaling er nok lurt, ja.

Jeg har malt pålen hans med vanlige vannfarger. Synes det ble fint. Men han var ikke like enig. ;-)

Skrevet
loveli skrev (På 1.2.2022 den 23.08):

Maling som er tiltenkt barn.

Ellers er naturellyoughurt blandet med konditorfarge en grei løsning hvis dere ikke skal male med malingen. Setter nok farge på huden da, men dere har vel hjemmekontor. 😉

En blå dame og en grønn mann som lukter sur yoghurt, ja, tenker det er hjemmekontor-sexen sin det! 

Anonymkode: 9e2f9...739

Skrevet

For mannen må det vel bli Drywood

Skrevet

Hæ????

Merkeligste jeg har lest på kg til nå. 

Folk er virkelig ikke klok i hodet om dagen. 

Anonymkode: 63a2a...f89

Skrevet

Det fantes i allefall et kit tidligere for akkurat den aktiviteten. Beslyttelsesplast, stort lerret, kroppsmaling, og fotposer for å komme seg til dusjen etterpå uten å grise ut hele huset 😏 

Husker ikke hva det het, men tipper du finner seg ved å google. Var gøy å lage, og ble et ganske abstrakt kunstverk som skal henge i hallen 😎

Anonymkode: 6e38e...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...