AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Del Skrevet 1. februar 2022 Jobber for staten, og har en jobb/tittel som er temmelig ulik min stillingstittel (rådgiver). Vil jo faktisk si at stillingstittelen er så vag, at man umulig kan vite hva jeg driver på med, med mindre jeg skriver en utfyllende beskrivelse. Min faktiske tittel (kommer ikke på noe bedre ord. Den tittelen du faktisk har, samt den som jobben var annonser som) på den andre siden, er veldig selvbeskrivende. Har lagt merke til at 90% av mine medarbeidere bare bruker sin stillingstittel på f.eks LinkedIn (type seniorkonsulent, rådgiver, seniorrådgiver). Og skjønner jo at stillingstittel bare er en offisiell tittel, som har med lønn og arbeidsoppgaver å gjøre i kommune og stat. Eksempel: Si du har blitt ansatt som "Prosjektkoordinator", men stillingstittelen er rådgiver. Bruker du da: "Prosjektkoordinator" "Rådgiver" "Prosjektkoordinator / Rådgiver" ? Anonymkode: 300e4...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Del Skrevet 1. februar 2022 Du bruker rollen din. Ikke tittelen for lønnsinnplassering. Anonymkode: 6ad98...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Del Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min faktiske tittel (kommer ikke på noe bedre ord. Arbeidstittel? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): stillingstittel på f.eks LinkedIn På LinkedIn kan du gjerne bruke stillingskode (rådgiver, seniorrådgiver, avdelingsleder) under arbeidserfaring da dette sier noe om hvilket nivå du er ansatt på, men arbeidstittel som headliner under navnet ditt ☺️ Anonymkode: a8802...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 Synes det er merkelig at de noen steder ogte staten ansetter alle som «rådgiver». Hadde medarbeider en stund i privat virksomhet. Men alle måtte ha en annen tittel i signaturen ved ekstern kommunikasjon…..🤷♀️ Anonymkode: b5023...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå