Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du anbefale en god mascara som ikke gir pandaøyne etter 30 min?

Jeg er så lei av at mascaraen drysser av vippene på rekordtid. Jeg gnir meg ikke i øynene og jeg bytter mascara ofte slik at den ikke tørker ut,  men den eneste mascaraen som sitter på en hel dag er Telescopic mascara fra Loreal og den gir 0 volum..  Jeg vil helst ha en volum mascara..!

Anonymkode: fdeb2...045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv vannfast! Sitter hele dagen😊

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker vannfast fra Mac. Har prøvd mange ulike som ikke er vannfast, men alle gjør meg svart under øynene. 

Anonymkode: f1509...4c6

Skrevet

De typene som fjernes med varmt vann. Den røde og hvite fra loreal og shiseido har også hatt en som het 38 eller noe i den dur. 

Anonymkode: d409e...44b

• Liker 1
Skrevet

Hjelper å bruke mascara primer, den fra dior er veldig god heter noe med 3D 

Anonymkode: 2bb3b...acf

• Liker 1
Skrevet

Maybelline sky high..

Men til gjengjeld er den så og si umulig å få bort..

Jeg bruker den vanlige, ikke vannfaste versjonen. Tørr ikke tenke på hvordan den er å få av..

• Liker 1
Skrevet
j23 skrev (8 timer siden):

Prøv vannfast! Sitter hele dagen😊

Fungerer ikke for oss med oljete hud. De eneste jeg har prøvd som ikke gir pandaøyne er Sensai sine!! 

Anonymkode: 6fe28...0df

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fungerer ikke for oss med oljete hud. De eneste jeg har prøvd som ikke gir pandaøyne er Sensai sine!! 

Anonymkode: 6fe28...0df

Samme her. Har blitt «dyttet» på alt  fra Lancome til Dior, vannfast- det sitter bare ikke etter at jeg ble mer oljete rundt øynene. Jeg har stort sett alltid brukt vannfast, men det fungerer ikke lenger, og jeg har prøvd MANGE. Sensai sine 38 grader er de eneste som ikke svetter av under øynene mine. Synes volum-maskaraen gir fint volum, og lengde-maskaraen gir fin lengde. Jeg bytter på dem, eneste som hittil har fungert etter minst 20 forskjellige forsøk  på andre vannfaste. 

Anonymkode: fc1fd...630

Skrevet

Rens av vipper og rundt øyne om morgenen er avgjørende for meg. Er det rester av fett/produkter får jeg pandaøyne, uansett hvilken maskara jeg bruker. 

Anonymkode: 7a4f3...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...