Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Føler meg litt teit som spør om andres mening, men tenker på dette 24/7 så hvorfor ikke. 

Har en jeg har snakket med og møtt i ett halvt år, både på intim måte og gjort ting ilag. Vi har snakket masse og etter sist gang vi hadde sex har han ikke skrevet noe til meg. Er gått nå en uke siden det skjedde. Har alltid vært meg som har tatt mye intiativ til å møtes de siste gangene og generelt tatt kontakt etter sex. Han er derimot veldig på når jeg først av sender noe og skal snakke mye tilbake spørre osv. Skjønner bare ikke nå hvorfor han ikke sier ett kløyva ord nå som ikke jeg skriver til han. Skal jeg droppe han helt å drite i dette? Føler at hvis han hadde en genuin interesse av meg så ville han skrevet til meg. Hva er deres tanker?

Anonymkode: e6af7...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Han er ikke interessert og du fortjener bedre. Finn en som skriver til deg  og som bryr seg. Ikke kast bort mer tid på han og ikke gidd å ha mer sex med han. Move on! Lykke til!

Anonymkode: 3bffa...ac6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dårlig gjort!!! Glem han!

Eller spør han rett ut: «Er jeg bare en pulevenn, eller bryr du deg noe om meg?» 

Anonymkode: 3181e...b6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dårlig gjort!!! Glem han!

Eller spør han rett ut: «Er jeg bare en pulevenn, eller bryr du deg noe om meg?» 

Ikke gidd å bruk energi på det. Stillheten hans sier alt. Gå videre og vis at du har verdig, samt selvrespekt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke gidd å bruk energi på det. Stillheten hans sier alt. Gå videre og vis at du har verdig, samt selvrespekt. 

Verdi*

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei nei nei. Ikke vær en sånn som spør om det åpenbare. Han her er ikke interessert i noe mer enn puling.

Du har helt rett i at han hadde tatt kontakt dersom han var interessert i noe mer.

Anonymkode: f5137...2eb

• Liker 5
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Han er ikke interessert og du fortjener bedre. Finn en som skriver til deg  og som bryr seg. Ikke kast bort mer tid på han og ikke gidd å ha mer sex med han. Move on! Lykke til!

Eh.. fortjener bedre? Hva er det for noe tull å skrive? 

Dette er jo ingenting annet enn samme gamle greia som skrives om her DAGLIG med kvinner som ligger med menn som er bedre enn dem og forventer en relasjon ut av det. Dette finner du jo faglitteratur om i bøtter og spann. Menn som kan få bedre damer kommer ikke til å bli sammen med deg, men de kommer til å ligge med deg. Fordi sex er gøy! 

Denne kvinnen fortjener ikke «bedre». Hun trenger å realitetsorientere seg ang hva slags menn hun dater om hun forventer seg at det skal bli noe mer enn sex. Mao hun har for høye forventninger til hvordan menn hun kan få. Det hun fortjener er en mann på sitt eget nivå. Slik som alle andre. Både kvinner og menn. 

Og det kunne hun sikkert fått om hun brukte tiden sin på det istedet for å sitte å tenke, analysere og gruble over menn som kun er interessert i henne for sex. 

Anonymkode: 2542e...30f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh.. fortjener bedre? Hva er det for noe tull å skrive? 

Dette er jo ingenting annet enn samme gamle greia som skrives om her DAGLIG med kvinner som ligger med menn som er bedre enn dem og forventer en relasjon ut av det. Dette finner du jo faglitteratur om i bøtter og spann. Menn som kan få bedre damer kommer ikke til å bli sammen med deg, men de kommer til å ligge med deg. Fordi sex er gøy! 

Denne kvinnen fortjener ikke «bedre». Hun trenger å realitetsorientere seg ang hva slags menn hun dater om hun forventer seg at det skal bli noe mer enn sex. Mao hun har for høye forventninger til hvordan menn hun kan få. Det hun fortjener er en mann på sitt eget nivå. Slik som alle andre. Både kvinner og menn. 

Og det kunne hun sikkert fått om hun brukte tiden sin på det istedet for å sitte å tenke, analysere og gruble over menn som kun er interessert i henne for sex. 

Anonymkode: 2542e...30f

Er ikke sikkert han er et bedre menneske eller partneremne enn henne, men relasjonen er ikke bra nok. Derfor fortjener hun, og alle andre i liknende situasjoner, en grunnleggende sett bedre og mer gjensidig relasjon. 

Anonymkode: 6c0a6...7f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dessverre så er han ikke nok interessert i deg. 

Bare dropp han og gå videre. Det vil du få det mye bedre med. Du fortjener en som liker deg like godt. 

Anonymkode: 7bf63...6a0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det HANS oppgave å skrive til HENNE?

Hvorfor? 

Overskriften her kunne jo like godt være "hun skriver ikke til meg nå når jeg ikke lengre tar initiativ"

Hvordan, ts, og dere andre, forventer dere at likestilling skal funke i praksis dersom dere mener det er innafor å gjøre seg så hjelpeløs fordi en betegner seg som kvinne at en ikke engang kan skrive en melding?! HVorfor er det HAN som skal jakte HENNE? Hun kan da ta seg på tak og jakte han, som et normalt voksent menneske?

Anonymkode: bf2fe...d26

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det HANS oppgave å skrive til HENNE?

Hvorfor? 

Overskriften her kunne jo like godt være "hun skriver ikke til meg nå når jeg ikke lengre tar initiativ"

Hvordan, ts, og dere andre, forventer dere at likestilling skal funke i praksis dersom dere mener det er innafor å gjøre seg så hjelpeløs fordi en betegner seg som kvinne at en ikke engang kan skrive en melding?! HVorfor er det HAN som skal jakte HENNE? Hun kan da ta seg på tak og jakte han, som et normalt voksent menneske?

Anonymkode: bf2fe...d26

Men om tittelen er «hun har aldri tatt noe initiativ, og er demonstrativt uinteressert» så er det kanskje ikke så mye håp. Uavhengig av kjønn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...