Gå til innhold

Andre som ikke har merket noe spesielt til pandemien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på selvsagte ting som meteren, munnbind og hjemmekontor.

For min del er jeg aldri på puben. Og veldig sjelden på teater, konserter og festivaler. Etter en arbeidsuke liker jeg å hente meg inn hjemme eller med gode venner. Vil ikke merke noe til lettelsene i kveld blant annet. Trives dessuten best i naturen. Flere?

Anonymkode: 59009...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er jo ikke akkurat ute og raver på byen så ofte, og uansett er jeg dødens trøtt kl 23 så den skjenkestoppen ved midnatt har ikke akkurat begrenset meg den ene gangen jeg har vært ute under pandemien. 

Så jeg merker ingenting av de lettelsene. 

Anonymkode: 1f1d5...f3c

Skrevet

Dessverre merket ekstremt mye til pandemien! :) Men bra for deg 👌

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke merket noe spesielt i mitt daglige liv. Har fremdeles møtt familie og venner - til tider på avstand, på tur - vært ute og spist et par ganger. Ikke fått reist, som jeg gjorde ganske ofte før, men det har vært greit. Fått vært mer ute generelt sett. Vært mye mindre syk, som er positivt (var nesten månedlig forkjølet før for ingen syke holdt seg hjemme). Har ikke noe imot meteren og munnbind, det er en del av livet nå. Og merket at budsjettet for mat og takeaway har økt, og kan egentlig ikke klage på og spise litt bedre :) Vært to greie år, hvor ingenting spesielt har skjedd, og jeg har vært meg roe ned og sette pris på ting! 

Endret av HelloMindy
Skrevet

Tjaaa.. jeg fikk jo kjæreste i 2020, så den flyinga på byn gjør vi jo ikke. Selvfølgelig, gå sammen på en bar og ha et par pils er gøy, så det har vi merket. Da kinoen stengte, så var det drive om kino her i området så da kjørte vi dit og så film :)

Ellers, næh. Jeg begynte og bli frisk i 2020, å meldte meg inn i mental helse ungdom, å fikk plutselig et stort nettverk. Så masse sosialt, men på korona vis. :)

• Opprett ny...