AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg holder på å gå ned i vekt, logger alt. Ser jeg ligger under anbefalt på fett nesten hver dag, men dette er ikke noe jeg går inn for da jeg vett at fett er bra for kroppen. Det går mye i knekkebrød med skinkeost (veldig lettvint og jeg syntes det er kjempe godt), skyr, cottage cheese, kjøleskapsgrøt osv til lunch/kveldskos. Spiser ikke frokost. I helgene og av og til ellers spiser jeg litt kokt egg eller eggerøre. Til middag spiser jeg alt mulig, går en del i kyllingfilet, karbonadedeig og torsk i ulike varianter (alt fra taco og spaghetti til wok og fiskegrateng..) bruker olje/smør til steking. Ser jo at jeg velger slike magre alternativer, men det gjør jo at jeg kan spise mer for kaloriene og jeg fungerer greit på dette kostholdet. Er det "farlig" å få i seg 30-40 gram fett daglig? (Anbefalt er mellom 51-81 gram). Jeg spiser til gjengjeld mer protein enn anbefalt mens karbohydrater er helt innafor😅 jeg er 76 kg og 168 cm høy. Anonymkode: ea9d7...129
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Null stress😁 Anonymkode: 5d0c8...614 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Høres ut som du spiser bedre enn gjennomsnittet i hvert fall Anonymkode: aba30...466
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Jeg ville nok redusert litt på karbohydratene til fordel for mer fett. Olivenolje for eksempel er jo veldig bra for kroppen. Når jeg logger hva jeg spiser, spiser jeg litt mer fett enn anbefalt og litt mindre karbo enn anbefalt. Spiser brødskive og sånt altså, men det er lite pasta og hvit ris og sånt til middag og så velger jeg ikke lettprodukter, selv de gangene jeg har gått ned litt i vekt. Mine blodprøver inkludert kolesterol er i alle fall så perfekt at legen sier han sjeldent har sett noen som har så bra nivåer av alt. Anonymkode: 5f74c...ceb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå