Gå til innhold

Legge opp brudekjole i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt kjolen brukt, og må legge den endel opp. Men ingen av brudesalongene gjør det på kjoler som ikke er kjøpt hos de. Forsslag til hvor jeg kan få gjort det (evt. legge den inn og *håpefull*) i Oslo for en ikke så alt for dyr penge?

Og hvem renser brudekjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes masse skreddere og små systuer rundt i byen, så det er jo bare å gå innom å høre.

Ellers tar de fleste renserier også og renser kjoler. Jeg valgte å bruke renseriet på skedsmo, fordi jeg har hørt at Kristins brudesalong renser kjolene sine der. Jeg var veldig fornøyd med resultatet, men det kostet 1000 kr (stor kjole med slep og perlebroderier), så du finner sikkert andre steder som er billigere.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en brukt kjole, men den må i så fall legge opp og sys litt inn. Noen vet hvor mye dette koster og vet om noen som er flinke til dette i Oslo?

Kjolen har et lag oraganza utenpå et tykkere silkestoff...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har tidligere brukt Skredder John i Oslo sentrum. (du finner han på gulesider.no) til å både ta ut og inn bunaden min. Han var veldig flink, og rimelig. Vet det er veldig mange som bruker han så han kan holde lavere priser, men du må til gjengjeld være ute i litt god tid.

Jeg skal legge opp brudekjolen min hos han.

Skrevet

Jeg hørte mye bra om Vika renseri, og valgte å rense kjolen min der. Billige og flinke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...