Gå til innhold

Hvorfor i helvete kunne de ikke fjerne munnbind påbudet!!???!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GODT SPØRSMÅL!

• Liker 6
Skrevet

Dette blir ren sutring men må bare si det: er så sliten og lei av å må jobbe i det hardt yrke i helsevesnet med mundbind på hele dagen. Får så vondt i hodet.  Jeg vet mundmind ikker for morro skyld, men ja jeg er lei … 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt på tryne :(

Bruker det uansett ikke, men er ikke overrasket, det kom ut før pressekoferansen at munnbind fortsatt blir påbudt

• Liker 10
Skrevet

For regjeringen selv, tenker jeg. Om de blir nødt til å stramme inn igjen, så virker det verre å gå fra full gjenåpning tilbake til restriksjoner. Enn å gå fra minnbind og 1m til fler restriksjoner. Tror dessverre de tenker strategisk ift deres eget omdømme.
Munnbind er også et tiltak som koster lite for samfunnet i forhold til flere andre restriksjoner. 

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
cas12 skrev (7 minutter siden):

Helt på tryne :(

Bruker det uansett ikke, men er ikke overrasket, det kom ut før pressekoferansen at munnbind fortsatt blir påbudt

Jeg er nødt til å bruke det, grunnet jobb :sad:

Cyndaquil skrev (8 minutter siden):

Dette blir ren sutring men må bare si det: er så sliten og lei av å må jobbe i det hardt yrke i helsevesnet med mundbind på hele dagen. Får så vondt i hodet.  Jeg vet mundmind ikker for morro skyld, men ja jeg er lei … 

Samme her.  Blir tørr i hals og nese i tillegg. 

Skrevet

Nei, hvem vet. Er drittlei av munnbind nå. 

• Liker 10
Skrevet

Har ikke brukt munnbind siden november uansett. Ingen sier noe.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes synd på de som må gå med det hele dagen på jobb. Jeg synes det er fint at det er påbud på kollektivtransport og i butikker. Jeg tenker at om de skal lette på det så burde de si at alle besøkende fremdeles må ha munnbind mens de som er på jobb burde slippe. 

• Liker 17
Skrevet

Så fælt er det ikke. Anbefaler at dere lager en liten knute bak øret slikt at det sitter strammere/bedre på. Da slipper man å bruke kjeven på å justere det på plass.

Gjest havrekaffe
Skrevet

Synes det er helt greit med munnbind. Føler det er ukomfortabelt med folk i nærheten når jeg ikke har det på. Enda verre er de hvis de ikke bruker i tillegg og sprer smitten videre.

Skrevet

Eneste positive med munnbind er at jeg slipper å sminke meg og jeg blir modigere til å si ifra omting, men utenom det har det jo ikke noe for seg når folk slurver med det.. Jeg slurver selv og jeg synes det er ekstremt hemmende.. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
ATLAS6 skrev (4 minutter siden):

Så fælt er det ikke. Anbefaler at dere lager en liten knute bak øret slikt at det sitter strammere/bedre på. Da slipper man å bruke kjeven på å justere det på plass.

De munnbindene jeg MÅ BRUKE på jobb sitter så stramt at jeg får vondt bak ørene og i hodet. 

Endret av parmanoia
  • Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å bruke på butikker, kollektiv transport osv, men jeg er møkklei av å gå med munnbind på jobb hele tiden. Jeg har prøvd meg gjennom ørten typer og funnet de jeg liker best, jeg strammer de med knuter bak ørene så de sitter godt, men det er likevel plagsomt å gå med munnbind i 8 timer +. 

• Liker 8
Skrevet
parmanoia skrev (5 minutter siden):

De munnbindene jeg MÅ BRUKE på jobb sitter så stramt at jeg får vondt bak ørene og i hodet. 

Gå til innkjøp av munnbind fra en annne leverandør

Skrevet
parmanoia skrev (6 minutter siden):

Ta en snor og fest i stroppene også knyter du sammen bak i stedet for å ha munnbindet bak ørene

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare påbudt om det er umulig å ikke holde 1 meter avstand.

En stappfull buss eller tog er vell det eneste stedet det faktisk skjer?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
nordnorsk skrev (1 minutt siden):

Viser til svaret lenger oppe fra Meg.no 

aha, ok. Da er jeg med. Overså det innlegget ifarten først 

Gjest Huldretusse
Skrevet
Warrior skrev (2 minutter siden):

Jeg er glad de ikke gjorde det :) 

Samme her. 

• Opprett ny...