AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er 35+ og ferdig med barn, har en syvåring og har vært singel siden det ble slutt med faren for 3 år siden, mer enn 3 år siden sex altså, bruker ikke prevensjon og har hatt mensen i helga. Har et godt øye til en gift mann jeg har truffet gjennom jobben (obs har IKKE prøvd eller tenkt å prøve meg på noe med han) og i dag møttes vi i en sammenheng der det var naturlig å veksle noen ord, kjemien var som alltid magnetisk. Etter det har jeg hatt skikkelig pms/eggløsning symptom, kåt, hormonell, humørsvingninger, verker i eggstokkene, utflod. Tror dere det er kroppen min som prøver å lure meg til å få barn med han, begynner jo å dra på årene om jeg skulle ønske å få flere. Ganske sprøtt hvis det er tilfelle, at vi er så styrt av hormoner, skulle ønske jeg hadde en sånn eggløsningstest liggende så jeg kunne bekrefte at det er det som har skjedd. Anonymkode: ce0b7...0cb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Nei, hormoner setter ikke i gang så kjapt Anonymkode: 54e56...81b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Nei, det er ikke mulig. Anonymkode: 0548a...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå