Gå til innhold

Buffet i bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal mest sannsynlig ha buffet i bryllupet vårt. Vi skal ha et uformelt og nedpå bryllup der naturen står i sentrum. Det er langt utenfor allfarvei, og sånn sett er buffet egentlig det beste alternativet. :) 

Jeg lurer på om noen har gode tips til:

- Retter å ha på bordet, utenom de vanligste, som gryterett, spekemat, røkelaks, potetsalat osv. som vi sikkert skal ha uansett.

- Hvordan vi kan unngå kø osv

- Hvordan få en god flyt i middagen, talene, underholdningen osv. når det er buffet 

Anonymkode: 1fe51...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste bryllup jeg har vært i har hatt buffet og det har alltid funket bra 😊 Vi skal ha grillbuffet selv til sommeren

Av mat har vi fått mye forskjellig, velg noe dere liker godt, og i deres tilfelle ville jeg valgt noe lokalt og kortreist.

Det vanlige er at toastmaster har kontroll og sier hvilke bord som skal går og forsyner seg. Det bør være mulig å forsyne seg fra begge sider av buffetbordet, da blir det ikke noe kø. Eller at alle har forsynt seg kan man ha et par taler, også åpne for en ny runde med forsyning. En god toastmaster og at taler og underholdning er planlagt på forhånd er lurt. 

Anonymkode: 92f8a...788

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å inkludere noen tapasretter? 

-Marinert scampi
-Oliven

-Foccacia

-Kyllingspyd

-Mangosalat

-Manchego

osv. 

Anonymkode: f7475...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas. skrev (På 2.2.2022 den 11.13):

Hvor mange gjester blir det?

Rundt 70. 

Takk for gode tips :) 

Anonymkode: 1fe51...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...