SuperNova Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg pusser opp kjellerstua. Rommet har to små vinduer som ikke slipper inn så mye dagslys. Veggene skal være Hvite og jeg vil ha en mellomgrå farge på gulv, ikke for mørkt og ikke for lyst, for jeg vil ikke at hvert minste støvfnugg skal synes. Jeg tenker å male gulvet i Valmuefrø siden det skal være en farge som passer til veggene i kjellerstua og tilstøtende rom. Men blir gulvet for mørkt? Hva tror dere?
Rosa Dartle Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Jeg har akkurat testet Valmuefrø på et soverom. Jeg tror ikke den nødvendigvis blir for mørk, men ville vurdert en litt varmere farge til en kjeller. Den er temmelig kald, og kunne innimellom se litt lilla ut. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Vi har Jotun Elegant på trapp og gulv i 2.etasje. Synes den er fin, ikke kald, men den er jo mørk da.... Støv synes etter hvert, men heller det enn at rommene føles kalde. https://www.jotun.com/no-no/decorative/interior/colours/1434-elegant-interior Anonymkode: 2b11e...f2b 1
SuperNova Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2022 Enig, det må ikke bli for kaldt. Elegant var veldig fin farge!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Elegant ser bare brunt ut hos meg - malte en vegg på et soverom som vender sør. Det var guttungen som ville ha en svart vegg - jeg tenkte å gå for varm mørk grå - men det ble brunt. Anonymkode: 0fcfb...e73
Kamelia83 Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har gulv malt i valmuefrø. Jeg syns ikke den er for mørk, den er litt sånn at støv ikke synes 😊 Ikke kald hos meg. Det kommer kanskje an på veggfarge? Jeg har lune farger ellers så det kommer sikkert litt an på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå