Djungelvrål Skrevet 5. februar 2022 #21 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men vasker du hvitt med andre lyse farger, da? Selv lys beige og lys grå vil smitte over. Jeg har hvite lexington, og de er fortsatt helhvite, 5 år etter innkjøp. Og både jeg og mannen bruker mye hvitt. Bruker flekkfjerner og skyller i forkant, da slikt kan misfarge og gi skjolder. Både sol og tørketrommel kan bidra til misfarging, jeg tørker først og fremst på snor på vaskerom. Anonymkode: 3ee43...e7f Vasker de medhvitt, rosa og andre pastellfager. Gidder ikke kjøre en maskin med bare hvit 60 vask.
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #22 Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Vasker de medhvitt, rosa og andre pastellfager. Gidder ikke kjøre en maskin med bare hvit 60 vask. Der har du problemet. Hvitt skal KUN vaskes med ren hvitt.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #23 Skrevet 5. februar 2022 Cisne skrev (1 minutt siden): Der har du problemet. Hvitt skal KUN vaskes med ren hvitt. Jeg har kritthvite handduker som er vasket sammen med fargede handduker i årevis. Alle handduker skal tåle 60 grader uten å farge av. Ellers må det være elendig kvalitet. Anonymkode: 2c4a8...46c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #24 Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (8 minutter siden): Vasker de medhvitt, rosa og andre pastellfager. Gidder ikke kjøre en maskin med bare hvit 60 vask. Da kan du ikke ha forventning om helhvite handklær og plagg Det vil sakte se blast og misfarget når du blander med andre farger, selv en lys-lys beige. Anonymkode: 3ee43...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #25 Skrevet 5. februar 2022 Cisne skrev (6 minutter siden): Der har du problemet. Hvitt skal KUN vaskes med ren hvitt. Jeg vasker hvite håndklær sammen med grå og mørkeblå (nye mørkeblå blir vasket separat første gang). Aldri hatt problemer med misfarging. Vasker på 60 grader med flytende vaskemiddel som kan brukes både til hvitt og farget. Men ei venninne som vasker på 90-95 grader har alltid grå håndklær selv om hun ikke blander farger. Anonymkode: c983b...e31
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #26 Skrevet 5. februar 2022 De beste våre er fra Gant. Vi har Lexington også og de er myke og gode, men langt på nær like deilige som de fra Gant. Det er vanskelig å anbefale, da min erfaring er at det kan variere innenfor samme merke. Jeg kjente på noen fra Gant i en butikk her en dag, og de var annerledes enn de vi har. Selv er jeg nysgjerrig på Myyk - både sengetøy og håndklær. De får gode tilbakemeldinger ser jeg, men jeg er litt skeptisk til merker som bedriver massiv influenser-markedsføring. Anonymkode: 566c7...6e0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #27 Skrevet 5. februar 2022 Jeg elsker håndklærene fra Georg Jensen Damask Anonymkode: 82b09...c1a
Kvalitet Skrevet 5. februar 2022 #28 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): De beste våre er fra Gant. Vi har Lexington også og de er myke og gode, men langt på nær like deilige som de fra Gant. Det er vanskelig å anbefale, da min erfaring er at det kan variere innenfor samme merke. Jeg kjente på noen fra Gant i en butikk her en dag, og de var annerledes enn de vi har. Selv er jeg nysgjerrig på Myyk - både sengetøy og håndklær. De får gode tilbakemeldinger ser jeg, men jeg er litt skeptisk til merker som bedriver massiv influenser-markedsføring. Anonymkode: 566c7...6e0 Jeg er også nysgjerrig på myyk.
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2022 #29 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kritthvite handduker som er vasket sammen med fargede handduker i årevis. Alle handduker skal tåle 60 grader uten å farge av. Ellers må det være elendig kvalitet. Anonymkode: 2c4a8...46c Håndklær farger av i åresvis selv om de koster 1000 kr stykk, akkurat som alle endre klær gjør det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå