AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Del Skrevet 1. februar 2022 Jeg har akkurat flyttet og tenkte å bytte ut alle badehåndklær. Vil ha store (minimum 70x140), myke, helst hvite håndklær til en ok pris, kan du anbefale meg noen? Anonymkode: a3cca...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Del Skrevet 1. februar 2022 Sjekk ut Princess sine. Ellers er Staalnacke sine fine, men de er dyre Anonymkode: 6ea4f...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Del Skrevet 1. februar 2022 Anbefaler Lexington, beste jeg har hatt Anonymkode: 65fc2...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Del Skrevet 4. februar 2022 Poulsson har tykke, myke håndklær 😊 Koster vel et par hundre for de største. Holder seg godt i vask også. Jeg bruker hverken tøymykner eller tørketrommel, men disse er likevel myke. Anonymkode: 3df42...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Del Skrevet 4. februar 2022 Lexington er gode, jeg har kjøpt på outlet i Vestby hvor de har egen butikk Anonymkode: a4dd4...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Del Skrevet 4. februar 2022 Fikk noen fra Jula til jul som virker bra. Men jeg har bare vasket dem 1-2 ganger, så jeg vet egentlig ikke hvordan kvaliteten er. Anonymkode: c983b...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Del Skrevet 4. februar 2022 Lexington er uten tvil de beste håndklærne 😍 Anonymkode: d2e01...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Del Skrevet 4. februar 2022 H&M har store myke håndklær. 😁 Anonymkode: 742d5...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2022 #9 Del Skrevet 4. februar 2022 Det har de overalt. bare å søke. Men anbefaler ikke hvitt, det blir grått i løpet av få vask med mindre du gidder å klore de jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Del Skrevet 4. februar 2022 Du kan få tak i store håndklær over alt. Det er vel strengt tatt tørketrommelen som gjør de mye og fluffy etter vask. Anonymkode: 4c9fc...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 4. februar 2022 #11 Del Skrevet 4. februar 2022 Kid skal ha store håndklær, er fornøyd med mine iallefall og de er derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #12 Del Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (9 timer siden): Det har de overalt. bare å søke. Men anbefaler ikke hvitt, det blir grått i løpet av få vask med mindre du gidder å klore de jevnlig. Da er det noe feil med vannet ditt eller rørene dine, mine er kritthvite og bruker bare vanlig vaskemiddel og tøymykner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Del Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (9 timer siden): Det har de overalt. bare å søke. Men anbefaler ikke hvitt, det blir grått i løpet av få vask med mindre du gidder å klore de jevnlig. Hvordan får du det til? Jeg har vasket hvite håndklær sammen med andre farger i 30 år, og har aldri opplevd at de har blitt grå. Anonymkode: c983b...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Del Skrevet 5. februar 2022 Lexington! Jeg kjøper på Illums, de har godt utvalg. Blant annet helhvite som du ønsker. Anonymkode: 3ee43...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Del Skrevet 5. februar 2022 De mykeste vi har er fra tyske Cawö, kjøpt i en lokal frittstående butikk som jeg ikke husker navnet på. Er du i Oslo, ville jeg gått til Fru Lyng (ved Tinghuset) eller Illums. Der har de også andre kvalitetsmerker. Noen som har erfaring med håndklær fra Georg Jensen? Noe av det som kjennetegner de mykeste, beste håndklærne, er at de er tettvevd, og at trådene/frotteen holder seg i vask etter vask i årevis. Man får myke håndklær mange steder og til lav pris, men problemet er at de ikke holder seg myke og tette over tid. Vi har også noen gamle, supermyke håndklær fra Princess, Ikea (utrolig nok) og produsenten Turiform. De er mer enn 15 år gamle, og har fantastisk holdbarhet. Mulig vi hadde ekstra flaks med noen Ikea-håndklær og de fra Princess. Dessverre har kvaliteten gått ned siden da, og vi må nå andre steder for å få god kvalitet. Anonymkode: bc1e9...8bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 5. februar 2022 #16 Del Skrevet 5. februar 2022 Ser mange anbefaler lexington. De jeg har sett hos andre har vært veldig falmet i fargen. Det er jo ikke noe pent da spesielt da de er ganske dyre. Har tidligere selv fått anbefalt noen gode fra kid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 5. februar 2022 #17 Del Skrevet 5. februar 2022 Ser du allerede har fått ca 10 stk forslag om Lexington 😂 Kan anbefale "hotell-kolleksjonen" til Kid. Ellers vil jeg anbefale deg å prøve søk-funksjonen her inne, det er utallige håndkle-tråder hvor dette er besvart tidligere, mulig du kan få noen tips der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2022 #18 Del Skrevet 5. februar 2022 Cisne skrev (6 timer siden): Da er det noe feil med vannet ditt eller rørene dine, mine er kritthvite og bruker bare vanlig vaskemiddel og tøymykner. Aner ikke. Har brukt vaskepulver for hvitt tøy og tromler de. Men det er ikke farlig, finnes jo håndklær i mange farger. Det samme skjer jo med hvite overdeler etter en stund, etter en stund er de ikke like kritthvite som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #19 Del Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Aner ikke. Har brukt vaskepulver for hvitt tøy og tromler de. Men det er ikke farlig, finnes jo håndklær i mange farger. Det samme skjer jo med hvite overdeler etter en stund, etter en stund er de ikke like kritthvite som nye. Sjekk rørene eller vannet, noe er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Del Skrevet 5. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Har brukt vaskepulver for hvitt tøy og tromler de. Men det er ikke farlig, finnes jo håndklær i mange farger. Det samme skjer jo med hvite overdeler etter en stund, etter en stund er de ikke like kritthvite som nye. Men vasker du hvitt med andre lyse farger, da? Selv lys beige og lys grå vil smitte over. Jeg har hvite lexington, og de er fortsatt helhvite, 5 år etter innkjøp. Og både jeg og mannen bruker mye hvitt. Bruker flekkfjerner og skyller i forkant, da slikt kan misfarge og gi skjolder. Både sol og tørketrommel kan bidra til misfarging, jeg tørker først og fremst på snor på vaskerom. Anonymkode: 3ee43...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå