Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har lest litt om nub teori, og lurer på om dette er en nub? Noen som vil gjette kjønn? Er 12+1. 

4F20BE77-FFA1-4CBE-A06C-F23751480BD1.jpeg

Anonymkode: 5246a...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt:)

Anonymkode: 6361a...0cb

Skrevet

Jente

Anonymkode: 1a226...f06

• Liker 2
Skrevet

Hvordan baserer dere svarene deres? Jeg var ikke peiling på dette jeg, men syns det er gøy å høre! 

ts 

Skrevet

Gutt! 💙

Anonymkode: 6636e...169

Skrevet

Hva sa vedkommende som foretok ul?

Anonymkode: 508dc...a8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva sa vedkommende som foretok ul?

Anonymkode: 508dc...a8b

Ingenting, det ble ikke sjekket. Ts 

Skrevet

Jente, basert på vinkelen på nub'en i forhold til ryggraden. Den peker mer rett frem eller ned hos jentefostre, og har brattere vinkel hos guttefostre. Dermed kan de som er godt trent i det se forskjell fra ca uke 12. Men jeg er ikke godt trent i det, jeg syns bare ikke det ser ut som den peker opp. Før uke 12 kan en ikke se forskjell, da kan fortsatt vinkelen endre seg mye i løpet av de neste dagene. 

Anonymkode: 2f99d...404

Skrevet

Tusen takk for alle svar og gjetninger! 🥰 Dette var eneste bilde jeg kunne se noe annet enn en fot, så tenkte dermed dette var nuben uten at jeg er helt sikker på det da. 

Men ut ifra hva jeg har lest i forhold til vinkel så syns også jeg det ser mer ut som jentenub, men nå har jeg ikke peiling på dette i det hele tatt. 

Uansett gøy å gjette og høre hva andre tror, jeg angrer på at jeg ikke spurte jordmor om hennes tanker. 

ts 

Skrevet

Jeg er også bare 12+1, så sjansen for at vinkelen endrer seg er kanskje fortsatt der? 

ts 

Skrevet

Hvis baby ligger stille på ul bildet som er lagt ved, så er jeg ganske sikker på at det er jente. 
Dette som noen skriver over her mtp vinkel ifht rygg og nub. Er de parallelle, er det jente.. her vises nub å være avflatet og rett. En tissefant nub har vinkel opp.. 

Skrevet

Jeg hadde ganske så likt ultralydbilde som deg ved 12+1, da var det 60/40 favør jente da penis fremdeles kan reise seg slik at vinkelen endres. Var på ny ultralyd 15+1 og der var det liten tvil om at det var noe annet enn gutt. Så den nub teorien stemte i hvert fall ikke hos meg :)

Skrevet

Jente. Jeg fikk gutt og da var vinkelen rett opp på samme tid. 

Anonymkode: 03cdc...4aa

Skrevet

Tusen takk for svar! Har spurt på flere forum og alle sier jente, så det blir spennende å se på ordinær ultralyd 🥰 Blir glad uansett, men veldig gøy å gjette! 

ts 

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Jeg var hos en spesialist i uke 12. Han var 90% sikker på jente, men ultralyd i uke 16 og 20 viste gutt. Ville ikke antatt noe før ordinær ultralyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...