Gå til innhold

Har du reist med Ving Solo ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såfall hvilke er erfaringer har du - tenker da hovedsaklig på hva slags type rom du fikk ?   For er vel ikke så mange andre forskjeller fra vanlig reise 🙂

Fikk du billigste type Classic rom ?  Fikk du annen type rom ? 

Anonymkode: 33d5d...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Såfall hvilke er erfaringer har du - tenker da hovedsaklig på hva slags type rom du fikk ?   For er vel ikke så mange andre forskjeller fra vanlig reise 🙂

Fikk du billigste type Classic rom ?  Fikk du annen type rom ? 

Fikk en toroms med balkong på et 4 stjerners på Kreta. Flott, men utsikt rett inni en hekk 😄

Skrevet
Natta1980 skrev (1 time siden):

Fikk en toroms med balkong på et 4 stjerners på Kreta. Flott, men utsikt rett inni en hekk 😄

Det er jo en del billigere så man kan jo kanskje ikke regne med de beste rommene - men man kan jo være heldig også. 

De beste rommene blir jo gjerne utsolgt så da vil jo ikke de være tilgjengelig, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo en del billigere så man kan jo kanskje ikke regne med de beste rommene - men man kan jo være heldig også. 

De beste rommene blir jo gjerne utsolgt så da vil jo ikke de være tilgjengelig, 

Slik jeg forstår det, har ving utvalgte hotell med få antall reiser med ving solo. Disse hotellene, som jeg har sett, er bra standard på. Du ser jo på bildene hvordan rommene ser ut og får informasjon om romtypen din før du bestiller. Altså ving solo er rom som er helt like som resten av hotellrommene.

Skrevet
Natta1980 skrev (2 minutter siden):

Slik jeg forstår det, har ving utvalgte hotell med få antall reiser med ving solo. Disse hotellene, som jeg har sett, er bra standard på. Du ser jo på bildene hvordan rommene ser ut og får informasjon om romtypen din før du bestiller. Altså ving solo er rom som er helt like som resten av hotellrommene.

Ja skjønner det at det ikke er egne rom.  Dit jeg skal er det mange varianter av type rom som faller inn under ving solo. 

Er jo et veldig bra tilbud for de som reiser alene . 

Kunne vært greit hvis man der også kan betale ekstra for å være garantert balkong/utsikt  feks. - men da begynner det jo straks å bli mye "styr" i bestillingssystemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...