AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei, jeg skal snart bli kredittsjekket. Har dessverre en betalingsanmerkning. Kan firmaet som foretar kredittsjekken se hvor jeg har betalingsanmerkning og hvor høyt kravet er? Anonymkode: 5ddd4...8e7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Nei vi ser ikke det, men det spiller jo uansett ingen rolle. Anmerkning er anmerkning. Anonymkode: d21af...e38 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Det er jeg ganske sikker på at man ser Anonymkode: 190fd...bdf
Million Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Det kunne man i hvert fall se den gangen jeg jobbet med dette. Da kunne vi se om anmerkningen f.eks. var pga manglende barnebidragsbetaling, eller trafikkbot osv.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei, jeg skal snart bli kredittsjekket. Har dessverre en betalingsanmerkning. Kan firmaet som foretar kredittsjekken se hvor jeg har betalingsanmerkning og hvor høyt kravet er? Anonymkode: 5ddd4...8e7 Størrelsen på kravet, samt navnet på inkassoselskapet som har saken fremkommer på en kredittsjekk. Anonymkode: 9dc32...c05
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Størrelsen på kravet, samt navnet på inkassoselskapet som har saken fremkommer på en kredittsjekk. Anonymkode: 9dc32...c05 Det kommer tydeligvis an på hvor man jobber, for vi ser ikke dette. Anonymkode: d21af...e38
newman01 Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer tydeligvis an på hvor man jobber, for vi ser ikke dette. Anonymkode: d21af...e38 Hvem er det du legger i "vi" på en anonym brukerkonto? Snakker vi bank, mobilselskap, Fjordkraft eller kommunal tjeneste?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 newman01 skrev (6 minutter siden): Hvem er det du legger i "vi" på en anonym brukerkonto? Snakker vi bank, mobilselskap, Fjordkraft eller kommunal tjeneste? Forsikringsselskap, men det er jo ikke relevant. Saken er jo at det åpenbart varierer, og TS skriver ingenting om bransje. Anonymkode: d21af...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå