Gå til innhold

Hvilket kullsyrevann er likest Sodastream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker ganske mye kullsyrevann (uten smak), og har vurdert en Sodastream. Men jeg liker ikke alle vann med kullsyre, det er forskjell på boblene og mengde salt. Jeg foretrekker Taffel, Isklar og First price. Dere som har sodastream, hvilket type kullsyrevann synes dere den er likest? 

Anonymkode: 2a55d...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Har ikke sodastream selv (har bare kjøpt en til foreldrene mine) men pleier å drikke mest bris. Den har små bobler og lite salt. 

Anonymkode: cc4a8...eb9

Skrevet

Jeg synes Sodastream kullsyrevann minner mest om Taffel.

Skrevet
Hollie skrev (17 timer siden):

Jeg synes Sodastream kullsyrevann minner mest om Taffel.

Det er gode nyheter for meg 😄

• Liker 1
Skrevet

Det som er fint med sodastream er jo at du velger hvor mye kullsyre du vil ha. Trykk en eller to eller tre ganger, hold inne eller slipp raskt opp. Jeg har den og bruker den mye, men det varierer hvor mye kullsyre/bobler jeg ønsker å ha i. Man kan jo velge det selv. Kanskje du må lage noen flasker for å lære deg hva som passer deg. 

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (39 minutter siden):

Det som er fint med sodastream er jo at du velger hvor mye kullsyre du vil ha. Trykk en eller to eller tre ganger, hold inne eller slipp raskt opp. Jeg har den og bruker den mye, men det varierer hvor mye kullsyre/bobler jeg ønsker å ha i. Man kan jo velge det selv. Kanskje du må lage noen flasker for å lære deg hva som passer deg. 

Aah det visste jeg ikke! Takk for info, det er kjempenyttig 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...