Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet i samme firma i mange år og er en voksen dame. Problemet mitt er at hatet mot denne jobben og ledelsen rett og slett ødelegger hverdagen. Ledelsen behandler de ansatte som søppel. De forventer voldsom innsats, men gjør alt de kan for å  snakke ned innsatsen til de ansatte. De vi ikke gi lønnsøkninger og ringer og plager de ansatte i ferier, eller når man er sjuk. Protesterer man, eller våger å si ifra blir man møtt med holdningen, du kan bare finne annet arbeid. Holdningen til fagorganisering er svært kritisk. Alt i alt, så blir man etterhvert nærmest syk av slike forhold. Man får stadig nye oppgaver, men ingen opplæring for å gjøre en god jobb. De leiter hele tiden etter syndebukker og man kjefter ut ansatte som ikke leverer. Hadde jeg hatt mulighet til annet arbeid hadde jeg sluttet på timen, men jeg har dessverre lite utdannelse og begynner å bli så plass voksen at jeg vil slite med å finne annet arbeid. Hva skal man gjøre?

Anonymkode: 15af2...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må iallfall SØKE på andre jobber, sånn kan du ikke ha det ❤️

Anonymkode: 1379e...b56

Skrevet

Prøv å utdanne deg litt på deltid mens du jobber slik at du kan få en bedre jobb etterhvert. Jo mer ettertraktet du er er på jobbmarkedet jo bedre behandler arbeidsgiver deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...