Gå til innhold

Til dere menn som ikke får sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble det sånn? Hvorfor klarer dere ikke få en dame? Er dere kanskje for kresne når det kommer til damer?.

Anonymkode: e91b8...94b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol hvorfor snakker du om sex som om det er noe vi kvinner gir. Sex er noe man har sammen. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan ble det sånn? Hvorfor klarer dere ikke få en dame? Er dere kanskje for kresne når det kommer til damer?.

KG er det eneste stedet i verden jeg vet om hvor sex er noe kvinnen «gir» og mannen «får». Det er så latterlig.

Anonymkode: 6c9b5...a28

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

KG er det eneste stedet i verden jeg vet om hvor sex er noe kvinnen «gir» og mannen «får». Det er så latterlig.

Ja enig incels får ingen ting de må betale.

Skrevet
Mona123 skrev (19 minutter siden):

Lol hvorfor snakker du om sex som om det er noe vi kvinner gir. Sex er noe man har sammen. 

Virker overraskende vanlig for mange å tenke at sex i et forhold nærmest er en handelsvare. Forunderlig 😅

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, Mona123 said:

Det kommer vel fra det gamle uttrykket "å få seg et nummer"? Det er meg bekjent ikke kjønnsbestemt, og er vel heller ikke ment som at man får heller enn har sex.

For å svare på trådens tittel er det litt sammensatt, men det skyldes hovedsakelig manglende interesse fra kvinner. Nå er jeg ikke ute etter følelsesløs sex heller, men et forhold.

Anonymkode: a7cb1...cae

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

KG er den eneste plassen i verden hvor man forstår hva som egentlig menes men er så sur og bitter at man lager storm i vannglass over ordbruk.

Anonymkode: bea48...755

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

KG er den eneste plassen i verden hvor kvinner liksom ikke får sex når som helst av hvem som helst, og menn liksom selv kan velge når de debuterer seksuelt

Anonymkode: bcbfe...52c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

KG er den eneste plassen i verden hvor man forstår hva som egentlig menes men er så sur og bitter at man lager storm i vannglass over ordbruk.

Anonymkode: bea48...755

Her har du totalt misforstått. Det handler ikke om å ikke forstå eller ikke forstå, det handler om hva ordlyden som brukes impliserer. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har du ikke vært mange steder.

Anonymkode: 540b4...3c8

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på seks måneder, men jeg er kvinne. Jeg lurer på grensen: Når er det man ikke får sex? Og når er det jeg bare ikke har sex? Jeg skjønner at hvis jeg prøver å få noen til sengs og de avviser meg, så ville han ikke ha sex med meg. Da fikk jeg ikke sex. Men hva med de seks siste månedene hvor jeg ikke har prøvd å få sex? Har jeg da ikke fått sex? Er incels menn som prøver å få sex hele tiden, men ikke får det eller hvordan funker egentlig dette med å ikke få sex?

Anonymkode: 39294...679

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

Mange incels sliter nok psykisk. Da er det vanskelig å vite hvordan man skal være sosialt, også overfor kvinner. I tillegg får de det ikke noe bedre på incelforum som ofte har en selvforsterkende effekt, hvor det er mye selvmedlidenhet og de til og med har puttet rigide teorier om at de er på bunn i et ugjennomtrengbart hierarki inn i miseren.

Anonymkode: 39294...679

• Liker 4
Skrevet
Mona123 skrev (3 timer siden):

Hva tenker du om det så mange menn erfarer, at kvinnen sjelden tar et tydelig initiativ og forventer at mannen er den som tar ansvaret for det? 

Hvis det er slik at kvinnen aldri til initiativ, og setter en hel del krav for å ha sex med sin mann, vil ikke det da oppfattes som at hun "gir" sex når mannen har oppfylt kvinnens krav. 

Anonymkode: adecc...cb2

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Når er det man ikke får sex? Og når er det jeg bare ikke har sex?

I 2022 er det vel ganske så enkelt. Er det ingen på tinder som er interessert i noe så er det ikke et valg. Er det noen som helst på tinder som er interessert i noe så har du et valg.

Anonymkode: bcbfe...52c

Skrevet

Jeg er ikke en av dem, men har en venn på snart 50 som aldri har hatt dame.

Han er kraftig overvektig, introvert og har litt dårlig hud. Altså så overvektig at han har fått diverse hjelp uten at det har hjulpet. De siste årene har han nok gitt opp, men han var velflidd frem til 40. Han har hele tiden vært i jobb og er (for) snill og pålitelig. Har aldri oppfatter noen dårlige holdninger. 

Jeg tror det aller viktigste problemet er lav selvtillit. Det hjelper ikke at han teoretisk sett kunne hatt draget på noen når han ikke tør.

Anonymkode: 47b24...190

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Til dere menn som ikke får sex. Statistisk sett så er det vel ca 1 av 10 som ikke har sex noen gang i livet. Jeg kunne vært en av dem, men jeg er en late bloomer så jeg har noe erfaring på området manglende suksess hos kvinner.

Nå kommer det anektoder og subjektive betraktninger så dere er herved advart.

Hvordan ble det sånn?

Dette har jeg lurt mye på oppigjennom. Jeg gikk ut i festlivet med følgende betraktninger:

1. En er inbilsk om en tror at noen vil ha en.

2. En dame som blir engasjert til dans bør svare høflig ja så lenge mannen ikke er "gørekkel"

Noe senere

3. Kanskje en er så stygg så en må betale for det.

Strategien ble da å by opp en dame til dans for å prate med henne etterpå, helst i litt mindre bråkete deler av lokalet.

Resultatet ble som regel at de ikke ville danse, vile de danse ble det lite prat og ihvertfall ikke i mindre bråkete deler av lokalet. Så da ble det avvisning av en 8-10 som ikke ville danse så ga jeg opp for kvelden og satt på restauranten og drakk.

På utesteder kunne en komme til å prate med noen, men det ble med det. Under studietiden gikk jeg faktisk på kaffebesøk til en 3-4 stykker, men jeg ble nok friendsonet og måtte få en tydelig avvisning for å gå videre.

Etter studietiden regnet jeg med at jeg var for gammel, det lokale utestedet var vel i hovedsak frekventert av de rundt 20 og jeg var 25 ++.

Pga økonomien var jeg vel ute en gang i året der, jeg prøvde vel av og til å prate med noen, men er jo uhyre kjedelig og kan ikke å flørte. Da regnet jeg med at betraktning 3 gjorde seg gjeldende og det ble i grunnen konkludert med at sex var for de andre.

Så gikk det en 10 års tid, internettet kom og jeg fant noen der omsider.

Er dere kanskje for kresne når det kommer til damer?

Ja jeg var nok det om kriteriet skulle være bare å ha sex, men jeg ville jo ha et forhold også så da ble det stilt krav, normalvektig, på min alder og fra middels pen og oppover, også måtte de kunne bo i bygdenorge. Jeg tror alle på studiestedet var normalvektige og over middels pene, på min alder var de også.

Jeg må nok konkludere med at jeg ikke var attraktiv nok for dem, men jeg kan jo ikke senke krava da utvalget er så bra.

Jo det var ei som var kanskje 10 - 15 år eldre, sterkt overvektig og litt maskulin, som satt og antastet menn verbalt på en måte som betjeningen sa at ikke hadde vært akseptabel om det hadde vært en mann som hadde oppført seg slik. Jeg vurderte faktisk å prøve meg, men turte ikke pga at jeg kanskje ville få et dårlig rykte.

Etter jeg kom på internettet gikk jeg ned på krava, noen var overvektige noen 6 år eldre andre 10 år yngre. Det ble litt sex først og så forhold.

Hvorfor klarer dere ikke å få en dame?

Jeg har lurt litt på det og syntes jo at jeg skulle være pen nok, men det er jo et subjektivt syn.

For å få svar la jeg ut et gammelt bilde til bedømming, laget en poll og fikk følgende resultat om jeg var pen nok til å prate med 19 stk, til å danse med 3 stk, til å ha sex med 3 stk, til å være kjærest 3 stk, ingen av delene 20 stk, i alt 48 svarte. 

Hvilke konklusjoner kan en trekke av dette:

Jeg regner med at de som vil være kjærest og ha sex og danse også vil prate  videre at de som vil være kjærest og ha sex også vil danse og at en som vil være kjærest også vil danse. 

Da vil det være slik at om en prater med noen og de vil danse er det 2/3 sjans for at de vil ha sex.

Det jeg burde ha gjort er å pratet med de som ville prate med meg for så å by dem på en dans hadde de blitt med kunne jeg kanskje prøvd meg på en flørt.

Dette hadde nok vært en bedre tilnærming enn den jeg hadde, ikke la jeg mer enn en dans i å danse heller.

Dette ble langt og subjektivt, men jeg har forsøkt å holde meg til spørsmålene.

Skal bare bemerke at jeg var mørk blond over 185 og normalvektig.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Neida. Kvinnen gir en blowjob og mannen får den.

Allmennkunnskap

Anonymkode: 78d4d...402

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke en av dem, men har en venn på snart 50 som aldri har hatt dame.

Han er kraftig overvektig, introvert og har litt dårlig hud. Altså så overvektig at han har fått diverse hjelp uten at det har hjulpet. De siste årene har han nok gitt opp, men han var velflidd frem til 40. Han har hele tiden vært i jobb og er (for) snill og pålitelig. Har aldri oppfatter noen dårlige holdninger. 

Jeg tror det aller viktigste problemet er lav selvtillit. Det hjelper ikke at han teoretisk sett kunne hatt draget på noen når han ikke tør.

Anonymkode: 47b24...190

Jeg tror dette er problemet for mange, og noen mangler nok rent bare sosiale antenner. 

Jeg var i en datinggruppe på fb for noen år siden, og noen av mennene sendte tydeligvis melding til alle kvinnene i gruppen (gruppen hadde noen 1000 medlemmer). Endel av disse mennene begynte samtalen med å sende ett bilde av pikken, som vel egentlig ikke er veldig interessant. Endel prøvde seg på veldig mye yngre damer, og om en svarte en ikke var interessert fikk en svar om at en var en jævla hore og diverse stygge ord. Om du vil ha sex tror jeg ikke det helt er beste taktikken. 

Jeg tror uansett det ikke kun er utseende for jeg har ett par mannlige venner som er kraftig overvektige, og ikke akkurat noen fruktfat. Ingen av dem har noen gang hatt problem med damer, men samtlige er ganske sosiale, god humor osv. Folk liker være sammen med dem, og det hjelper nok endel. 

Anonymkode: 9c8e0...b89

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, disse måtene å utrykke seg på rundt ‘å få sex kommer først og fremst fra menn er mitt inttrykk. Jobber i mannsdominert miljø og hører litt av hvert. 

Anonymkode: ca926...cd8

• Liker 4
Skrevet

En grunn er vel at det fins så mange uskrevne regler om hvor menn har lov til å ta kontakt eller er helt idiot og creepy hvis han tar kontakt. Er jo ytterst få steder det "er lov" å ta kontakt med damer, så da blir det heller til at menn (i hvertfall jeg) dropper det.

Damer tar jo omtrent aldri initiativ, så da ender det opp med at folk er single hele livet, eller gifter seg med helt feil person og skiller seg etter noen år.

Anonymkode: 77954...e8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...