AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Har du noen gode tips? Anonymkode: 0708d...387
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 var akkurat ute i kjøleskapet og knakk meg en bit Fruktnøtt Anonymkode: 397c2...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Fryste bringebær og blåbær med sukker/annen søtning og lettmelk på Anonymkode: 1e352...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Cottage cheese med bananbiter, blåbær og kanel! 😋😋😋 Anonymkode: e264e...523
Rumle Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Knekkebrød med bananskiver og mandler på toppen 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Kaffe med melk og en teskje brunsukker. Anonymkode: d9692...b17 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 Kopp te med havremelk Anonymkode: 8039a...fa0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 Appelsinene som er til salgs nå er skikkelig gode! Anonymkode: 0319c...aea 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du noen gode tips? Anonymkode: 0708d...387 Hva har du gjort med grønnsakene for å gjøre dem fristende, da? Altså: godteri er jo aldri «ren kakao rett fra treet uten sukker» og potetgull ikke «kokte poteter skjært i tynne skiver». Nøkkelen til å få noe fra helt ålreit eller til og med ganske uappetittlig er tilberedning. En enslig ukokt gulrot konkurrerer derfor ikke godt med potetgull. Men om du baker den i ovnen med litt olje og endel Kyrre så får du noe som faktisk er snack. Anonymkode: bde46...4d8 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #11 Skrevet 1. februar 2022 Har laget meg havregrøt med vegansk sjokolademelk. Smakte mye bedre en forventet. Den blir kremete omtrent som en dessert. Har cottage cheese og en ørliten dæsj sjokoladesaus på toppen. Pynter med hakket proteinbar. Nam nam! Når jeg er fysen og har brukt opp kalorikvoten min pleier jeg å snackse på sylteagurk. Syltede småløk og soltørket tomat hjelper også. For dem som liker litt syrlig snacks. Anonymkode: 94776...321 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #12 Skrevet 1. februar 2022 Godterihylla på butikken Anonymkode: ea48b...448
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #13 Skrevet 1. februar 2022 Hva med islatte? Kaffe, melk, isbiter. Det er digg og har lite kalorier. Anbefaler fet havremelk. Det er godt det🤤 Anonymkode: 7a9ea...8e1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 Oj, her var det mange fristende tips. Var ikke mange som gjaldt grønnsaker men. Vurderer å skjære opp litt grønt og heller bruke litt dipp som plaster. Cottage cheese med bær og kanel hørtes også godt ut. Må prøv å unngå mye fetende som nøtter og sukker. Men litt lettrømme og litt dipp mix må gå bra ts Anonymkode: 0708d...387 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #15 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oj, her var det mange fristende tips. Var ikke mange som gjaldt grønnsaker men. Vurderer å skjære opp litt grønt og heller bruke litt dipp som plaster. Cottage cheese med bær og kanel hørtes også godt ut. Må prøv å unngå mye fetende som nøtter og sukker. Men litt lettrømme og litt dipp mix må gå bra ts Anonymkode: 0708d...387 ville styrt unna lettrømmen for og være helt ærlig Anonymkode: 0be27...5ac
KaDust Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 Fryste druer, eple med kanel (minner om eplekake, men friskere så jeg eeelsker det), banan med peanøttsmør, blodappelsin, skrelt gulrot og dip, grønnkål stekt litt sprø med litt salt, smoothie. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #17 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oj, her var det mange fristende tips. Var ikke mange som gjaldt grønnsaker men. Vurderer å skjære opp litt grønt og heller bruke litt dipp som plaster. Cottage cheese med bær og kanel hørtes også godt ut. Må prøv å unngå mye fetende som nøtter og sukker. Men litt lettrømme og litt dipp mix må gå bra ts Anonymkode: 0708d...387 Hva slags type kosthold er du ute etter? Her sidestiller du nøtter og sukker, hvilket for meg er et hint om at du kanskje ikke er så bevisst på hva som faktisk er sunt. En neve nøtter, null stress uansett. Grønnsaker og rømmebasert dipp, topp. Det er de som sier at lettrømme er best og de som sier at vanlig seterrømme er best. Her kommer nok mye an på både mengde og hva slags type kosthold som passer deg, din kropp og dine vaner. Anonymkode: d7108...a99 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #18 Skrevet 1. februar 2022 Sånn, også litt dipp. Takk for motivasjonen dere! Ts Anonymkode: 0708d...387
Gjest Ghostface Skrevet 1. februar 2022 #19 Skrevet 1. februar 2022 Du kan prøve reddik. Kan godt brukes som snacks.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #20 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags type kosthold er du ute etter? Her sidestiller du nøtter og sukker, hvilket for meg er et hint om at du kanskje ikke er så bevisst på hva som faktisk er sunt. En neve nøtter, null stress uansett. Grønnsaker og rømmebasert dipp, topp. Det er de som sier at lettrømme er best og de som sier at vanlig seterrømme er best. Her kommer nok mye an på både mengde og hva slags type kosthold som passer deg, din kropp og dine vaner. Har brukt opp dagskvoten av fete ting og sukker unngår jeg. Har lagt inn et knekkebrød med makrell til klokken 20, så det var bare grønnsaker som manglet for i dag. Ellers enig med deg! Ts Anonymkode: 0708d...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå