Gjest Tita K Skrevet 22. oktober 2005 #1 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Endret 3. september 2006 av Tita K
Vinterbrud-05 Skrevet 22. oktober 2005 #2 Skrevet 22. oktober 2005 Hvis du skal kjøpe i butikk, så er det ofte så lang ventetid dessverre... Men de er veldig flinke til å sy inn/ut kjolene de da, så om du skulle forandre deg litt, så skal ikke det være noe problem.
Gjest Tita K Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Endret 3. september 2006 av Tita K
Søta Skrevet 22. oktober 2005 #4 Skrevet 22. oktober 2005 alle justere brudekjolen 1 mnd før bryllupet... jeg kjøpte den over 1 år før, forandret meg veldig, men kjolen satt perfekt etter justering... kjolene kan som regel syees ut og inn 2 str
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #5 Skrevet 22. oktober 2005 Du kan jo kjøpe kjolen nå, men få den tilpasset - sydd inn eller ut - rett før bryllupet. Den kommer også an på hvilke type kjole du skal ha. Min var kjøpt for et år siden. Den satt fint på meg da. Jeg har gått ned 7 kilo på denne tida, og kjolen er perfekt nå. Har du snøring i ryggen i stedet for glidelås kan du forandre kroppen noe uten at kjolen blir berørt. Dessuten er det vel begrenset hvor mye kroppen forandrer seg på et år? Med mindre du går inn for det eller det involverer en graviditet? Du kan jo være påpasselig med å holde den figuren du har nå.
Gjest Tita K Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Endret 3. september 2006 av Tita K
Coria Skrevet 22. oktober 2005 #7 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg ble gravid rett etter at jeg kjøpte kjolen min. Det var planlagt, selv om det kanskje ikke kom på helt optimalt tidspunkt. Jeg valgte å kjøpe en brukt kjole, for da tenkte jeg at jeg ikke ville tape så mye penger, hvis jeg eventuelt ikke kunne bruke den allikevel. Kjøpte en kjole med snøring bak, så da fikk jeg den akkurat på i bryllupet, selv om jeg var 4 1/2 måned på vei. Blir man planlagt gravid før bryllupet, så blir man uansett så glad for det at det ikke er like stort fokus på om ting med kjolen blir litt annerledes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå