AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei. Denne er rettet til alle som har vært gift i noen år og har felles barn. Når dere valgte å gå fra deres partner, sa dere noe til andre før partneren? For å ha en støttespiller Anonymkode: 3023b...c30
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Ja, jeg snakket med foreldrene mine, klarte rett og slett ikke holde alt det vonde for meg selv lenger. Det var virkelig redningen, og det var takket være deres støtte at jeg klarte å gjennomføre bruddet. Anonymkode: b0939...04a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Ja, jeg snakket med foreldrene mine, søsteren min og de nærmeste venninnene mine om at jeg vurderte brudd. Jeg hadde det ikke bra i ekteskapet, og det var lett for de nærmeste å se uansett. Min daværende mann var klar over hvordan jeg følte det, så jeg gikk ikke bak ryggen hans. Anonymkode: 2876c...878
Pinguini Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Fortalte familie, svigers, venner og kollegaer. Nå skal vi skilles, vi er i prosessen og gjør det på vår måte. Vi ordnet det praktiske, gikk til familievernkontoret, brukte tid på flytting, hussalg osv og tok deretter ut separasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Ja, gikk i samtaler hos familievernkontor og krisesenter i fem måneder før jeg flyttet. Anonymkode: 6e162...db3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Nei, jeg fortalte det til partner først, men jeg hadde gjort noen juridiske og økonomiske undersøkelser på forhånd uten at jeg sa til min rådgiver at jeg hadde bestemt meg. Anonymkode: 3cfc5...496
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Kun med banken, så partner da jeg flyttet. Anonymkode: c307e...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Nei , selvsagt ikke. Partner bør virkelig få vite først, noe annet er ufint Anonymkode: 4d787...e00
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Fortalte ei venninne at jeg nå hadde stilt et ultimatum. Rett og slett for min egen sikkerhet. Eksen var psykisk voldelig, men visste ikke om han plutselig kunne bli fysisk voldelig og. Resten fikk vite det samme dag separasjonen ble tatt ut. Anonymkode: 08e5f...444
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Jeg hadde snakket med min mor om at jeg ønsket ut av forholdet før jeg gjorde realitet av det. Men sa ikke til noen andre at jeg hadde bestemt meg, før jeg gjorde det slutt med partner. Kom ikke som noe overraskelse for han heller, for den saken skyld. Anonymkode: 4d72f...af9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Snakket med min mor. Han snakket ikke med noen, bortsett ifra meg. Vi er kjempegode venner og delte og deler følelsene våre med hverandre. Anonymkode: 38535...391
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Nei, han sa ikke en ting til noen, ikke til meg og ikke noen andre. Bare over natta rett fra aktiv barneplanlegging til han annonserte skilsmisse. Skjønte ingenting. Anonymkode: d08d5...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå