AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei. jeg er 33 uker på vei og har slitt med bekkenløsning siden ca uke 20. de siste dagene har smertene blitt såpass intense rundt skambeinet at jeg nesten ikke klarer å gå. Jeg går jevnlig til kiropraktor som hjelper en del men nå har smertene blitt så intense at selv ikke det hjelper. Fler som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre?? Jeg har en sønn jeg må ta vare på også😳 Anonymkode: 44e3e...d41
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Ja, det var ille der noen uker 😕 Ble bedre da jeg gikk ut i permisjon og fikk hvilt meg mer, pluss at det virket som om barnet kom lenger ned i bekkenet og var med på å stabilisere litt. Har ingen gode råd egentlig, jeg pressa meg nok for mye for jeg hadde ansvaret for en hund som trengte mosjon, så jeg bare gikk innmari sakte og forsiktig😅 Anonymkode: b7ce6...bd8
Mammamiax Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det var ille der noen uker 😕 Ble bedre da jeg gikk ut i permisjon og fikk hvilt meg mer, pluss at det virket som om barnet kom lenger ned i bekkenet og var med på å stabilisere litt. Har ingen gode råd egentlig, jeg pressa meg nok for mye for jeg hadde ansvaret for en hund som trengte mosjon, så jeg bare gikk innmari sakte og forsiktig😅 Anonymkode: b7ce6...bd8 Uff, ja da må jeg vel bare bite tenna sammen noen uker til😅 takk for svar ❤️ Endret 1. februar 2022 av Mammamiax .
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Sliter med det samme men det eneste som hjelper meg er å være så mye som mulig helt i ro. Dess mer jeg har beveget meg dess verre blir det. Går med små skritt og sakte når jeg må gå, ligger/sitter mye i ro, sitter hver gang jeg skal ta på sko/sokker/truse/bukse osv (istedet for å stå på ett ben). Støtter med armer osv når jeg skal reise meg opp og gjør det sakte. Anonymkode: b1b49...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå